تاریخ: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۰۳
بازدید: ۴۳۴
کد خبر: ۲۳۹۹۱۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران:

موفقیت سازمان صمت استان مازندران در کوتاه کردن زمان پاسخگویی به گزارش‌ها

موفقیت سازمان صمت استان مازندران در کوتاه کردن زمان پاسخگویی به گزارش‌ها
‌می‌متالز - معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران اعلام کرد: زمان رسیدگی و پاسخگویی به گزارش‌ها در سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران کوتاه شده است.

به گزارش می‌متالز، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران با اعلام این خبر اظهار کرد: طبق آمار موجود مدت زمان رسیدگی و پاسخگویی به شکایات در ۸ ماهه نخست سال جاری ۵/۳۸ روز بوده است.

نصرالله نصیری افزود: رسیدگی به شکایات رسیده به این سازمان در حالی در این مدت به زیر ۶ روز رسیده که در سال ۹۸ مدت ۲۶ روز و در سال ۹۹ مدت ۹ روز بوده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مازندران، در پایان تسریح کرد: بر اساس شاخص نظام رسیدگی به شکایات مردمی استاندارد مورد نظر کمتر از ۷ روز می‌باشد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده