تاریخ: ۲۳ آذر ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۴:۲۵
بازدید: ۱۷۸
کد خبر: ۲۴۰۰۲۰

دیجی‌کالا رقیب شیپور و دیوار می‌شود؟

‌می‌متالز - به نظر می‌رسد دیجی‌کالا با عرضه پلتفرم پیندو به حوزه خرید و فروش کالای دست دوم، به یکی از رقبای دیوار و شیپور تبدیل می‌شود. چرا که پیندو دارای قابلیت‌های متفاوت‌تری نسبت به دیگر سایت‌های خرید و فروش کالای دست دوم است.

به گزارش می‌متالز، دیوار و شیپور دو پلتفرم مطرح کشور هستند که در خرید و فروش کالای دست دوم فعالیت می‌کنند، به تازگی «پیندو» که زیر مجموعه دیجی‌کالا است در این حوزه شروع به فعالیت کرده و به نظر می‌رسد رقیب دیوار و شیپور می‌شود.

امروزه پلتفرم‌های خرید و فروش کالای دست دوم نقش مهمی در زندگی مردم ایفا می‌کند. دیوار و شیپور دو استارتاپی هستند که در این حوزه توانسته‌اند تا حدود زیادی در میان مردم جایگاه مناسبی پیدا کنند.

پیندو وارد عرصه می‌شود

دیجی‌کالا در رویداد برخط ایران خود از پلتفرم جدید خود یعنی پیندو رونمایی کرد و با عرضه اپلیکیشن و سایت پیندو به حوزه خرید و فروش کالای دست دوم وارد شد.

پیندو، محصولی جدید از گروه دیجی‌کالا و بستری برای ثبت آگهی آنلاین خرید و فروش کالا یا ارائه خدمات بدون واسطه بوده که تنها نسخه اپلیکیشن آن در دسترس است.

یکی از ویژگی‌های پیندو این ااست که آگهی که در پیندو ثبت می‌شود قابلیت این را هم دارد که علاوه بر پیندو، در سایت و اپلیکیشن دیجی‌کالا هم نمایش داده شود. این کار باعث می‌شود آگهی در دسترس ۴۰ میلیون نفر بازدید‌کننده ماهانه دیجی‌کالا قرار بگیرد.

همچنین با چسباندن آگهی پیندو به دیجی‌کالا، کاربران می‌تواند از قیمت کالای مشابه نو اطلاع پیدا کند. این ویژگی پیندو برای کاربر این امکان را فراهم می‌کند که قیمت‌ها را با یکدیگر مقایسه کند تا بهترین انتخاب را داشته باشد.

یکی از مزیت‌های پیندو عدم نیاز به وارد کردن اطلاعات و مشخصات برای کالا‌ها و آسان شدن دسترسی به مشخصات یک محصول است.

در کنار دو پلتفرم مطرح یعنی دیوار و شیپور، پلتفرم‌های دیگری نیز هستند که امکانات و خدمات متنوعی را در اختیار کاربران‌شان قرار می‌دهند. به نظر می‌رسد که انحصار در حوزه خرید و فروش کالای دست دوم رو به پایان است؛ چرا که با ورود پیندو، کاربران بسیاری از دیجی‌کالا از آن استفاده خواهند کرد.

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده