تاریخ: ۱۱ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۱۲
بازدید: ۴۲۸
کد خبر: ۲۴۲۹۳۶
سرویس خبر : متالورژی و مواد

افتتاح طرح توسعه تولیدات قطعات ریختنی نسوز شرکت صنایع نسوز توکا

‌می‌متالز - شرکت صنایع نسوز توکا در راستای تامین نسوز‌های واحد‌های صنعتی اقدام به احداث یک واحد اختصاصی برای تولید دلتا‌های سقف در مجاورت واحد تولید قطعات ریختنی در کارخانه صنایع نسوز توکا واقع در شهرک صنعتی سه راهی مبارکه کرده است.

به گزارش می‌متالز، یک واحد اختصاصی برای تولید دلتا‌های سقف در مجاورت واحد تولید قطعات ریختنی در کارخانه صنایع نسوز توکا، شنبه یازدهم دی ماه ۱۴۰۰ با حضور احمد رضا سبزواری، مدیر عامل هلدینگ توکا فولاد و حضور هیات مدیره شرکت صنایع نسوز توکا و سایر مدیران و پرسنل این شرکت رسما فعالیت خود را آغاز کرد.

دلتا‌های سقف کوره‌های فولادسازی‌ها یکی از قطعات نسوز حساس و حجیم است که در بیشتر فولادسازی‌های کشور مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در گذشته برای پوشش سنتر دلتا‌های سقف کوره ها، از آجر ویژه استفاده می‌شد که از حدود پانزده سال پیش استفاده از دلتا‌های منولیتیک شده بطور گسترده رایج شد و با این تغییر، طول عمر دلتا‌ها بسته به نوع فولاد سازی‌ها چندین برابر شده است.

شرکت صنایع نسوز توکا در راستای تامین نسوز‌های واحد‌های صنعتی اقدام به احداث یک واحد اختصاصی برای تولید دلتا‌های سقف در مجاورت واحد تولید قطعات ریختنی در کارخانه صنایع نسوز توکا واقع در شهرک صنعتی سه راهی مبارکه کرده است.

با افتتاح این طرح توسعه سالیانه حدود پانصد عدد از این قطعه نسوز مهم تولید و روانه بازار مصرف می‌شود.

گفتنی است شرکت صنایع نسوز توکا با اجرای این طرح توسعه علاوه بر اینکه در تامین یکی از نسوز‌های مهم و حساس واحد‌های فولاد سازی‌ها نقش مهمی ایفا کرده که منجر به افزایش درآمد شرکت می‌شود و به صورت مستقیم هشت نفر نیروی کار را وارد چرخه صنعت می‌کند.

کلیه مراحل طراحی، ساخت و نصب آجر‌های نسوز و تجهیزات مربوطه توسط مهندسان و تکنسین‌ها و کارگران شرکت صنایع نسوز توکا انجام شده است.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

عناوین برگزیده