تاریخ: ۱۷ دی ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۴:۰۷
بازدید: ۲۵۶
کد خبر: ۲۴۳۶۳۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
سبد کالایی این شرکت، با تک محصول آمد؛

کاهش ۹ درصدی درآمد سیمان مازندران/ میانگین وزن درآمد کیسه‌های تیپ ۲، ۵ درصد آب رفت

‌می‌متالز - عملکرد این شرکت سیمانی به نسبت هفته گذشته که با کاهش درآمدزایی مواجه بود، هیچگاه از سوی شرکت دلیل کاهش فروش‌ها مشخص نیست.

به گزارش می‌متالز، سیمان مازندران در هفته منتهی به ۱۷ دی‌ماه در بورس کالا، همچنان به روند نزولی درآمدزایی خود پایبند بوده و با کاهش ۹ درصدی درآمد‌ها به نسبت هفته گذشته، خبر خوشی را برای سهامداران خود که در انتظار درآمد‌های ماهانه هستند، نداشت.

عملکرد این شرکت سیمانی به نسبت هفته گذشته که با کاهش درآمدزایی مواجه بود، هیچگاه از سوی شرکت دلیل کاهش فروش‌ها مشخص نیست.

کاهش ۹ درصدی درآمد سیمان مازندران/ میانگین وزن درآمد کیسه‌های تیپ ۲، ۵ درصد آب رفت
سیمان مازندران همچون هفته‌های گذشته با عرضه «سیمان تیپ ۲» به رینگ معاملات نقره‌ای بازارسرمایه وارد شد اما؛ میانگین نرخ‌های فروش کیسه‌های این شرکت به نسبت هفته گذشته ۵ درصد کاهش داشت ۳۲ هزارتنی معامله باعث نشد تا درآمدزایی‌ها از روند نزولی خارج شود.

مجموع درآمدزایی این شرکت در این هفته به ۱۶ میلیارد و ۵۲۱ میلیون تومانی را از فروش ۳۲ هزارتنی بدست آورد؛ لازم به ذکر است که مشتریان استقبال ۴۲ هزار تنی را از این کالا داشتند.

در پایان باید اشاره شود که در این هفته، سیمان مرکب نیز در سبد کالایی این شرکت حاضر شد و یک هزار تن فروخت تا درآمدی ۵۴۸ میلیون تومانی برای این شرکت بدست آید.

منبع: بورس نیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده