تاریخ: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۲:۳۴
بازدید: ۱۵۵
کد خبر: ۲۴۷۷۲۱
سرویس خبر : آهن و فولاد
تولید کننده اسلب در ماه گذشته محقق ساخت:

۱۵ هزار میلیارد ریال درآمد فروش " هرمز "

‌می‌متالز - در ماهی که گذشت، تعداد ۱۴۴ هزار و ۷۷۲ تن اسلب در شرکت فولاد هرمزگان جنوب تولید شده است که ۱۰۰ هزار و ۶۳۷ تن از آن به نرخ ۱۵۷ میلیون ریال به ازای هر تن در بازار‌های داخلی فروخته شده است و "هرمز" از این محل درآمدی به مبلغ بیش از ۱۵ هزار و ۸۰۷ میلیارد ریال شناسایی کرده است.

به گزارش می‌متالز، شرکت فولاد هرمزگان جنوب که محصول اسلب اصلی‌ترین محصول تولیدی آن به شمار می‌رود، در دوره فعالیت یک ماهه منتهی به ۳۰ دی ماه امسال بالغ بر ۱۵ هزار و ۸۴۰ میلیارد ریال درآمد فروش محقق ساخته است.


عملکرد یک ماهه منتهی به ۱۴۰۰.۱۰.۳۰


بر اساس این گزارش، این مجتمع فولادی در ماه گذشته تعداد ۱۶۰ هزار و ۱۵۲ تن محصول اسلب و سایر محصولات تولید کرده است و حدود ۱۰۲ هزار تن از این مقدار را به فروش رسانده است.

۱۵ هزار میلیارد ریال درآمد فروش

بیشترین درآمدو نرخ فروش محصولات


همانطور که پیشتر نیز به آن اشاره شد، بخش اصلی درآمد فروش این مجموعه به واسطه تولید و فروش محصول اسلب محقق می‌شود.

در ماهی که گذشت، تعداد ۱۴۴ هزار و ۷۷۲ تن اسلب در شرکت فولاد هرمزگان جنوب تولید شده است که ۱۰۰ هزار و ۶۳۷ تن از آن به نرخ ۱۵۷ میلیون ریال به ازای هر تن در بازار‌های داخلی فروخته شده است و "هرمز" از این محل درآمدی به مبلغ بیش از ۱۵ هزار و ۸۰۷ میلیارد ریال شناسایی کرده است.

۱۵ هزار میلیارد ریال درآمد فروش

دوره عملکرد از ابتدای سال مالی جاری تا تاریخ ۱۴۰۰.۱۰.۳۰


"هرمز" از ابتدای سال مالی جاری تا پایان دی ماه حدود یک میلیون و ۳۶۶ هزار تن محصول تولید کرده است و با فروش یک میلیون و ۲۰۳ هزار تن از آن به درآمدی بالغ بر ۱۷۹ هزار و ۷۰۶ میلیارد ریال دست یافته است.

۱۵ هزار میلیارد ریال درآمد فروش

بالاترین مبلغ و نرخ فروش محصولات


طبق اطلاعات جدول زیر، بیش از یک میلیون و ۱۹۴ هزار تن محصول اسلب در دوره مذکور تولید شده است که یک میلیون و ۱۴۰ هزار تن از تولیدات آن به قیمت ۱۵۳ میلیون و ۹۱۷ هزار ریال به ازای هر تن و به ارزش بیش از ۱۷۵ هزار و ۵۳۵ میلیارد ریال به مشتریان واگذار است.

۱۵ هزار میلیارد ریال درآمد فروش

روند معاملات


ارزش سهام شرکت فولاد هرمزگان جنوب در بازار سرمایه در دی ماه امسال حدود شش درصد افت داشته است و از مبلغ ۱۴ هزار و ۶۵۰ ریال به ۱۳ هزار و ۷۵۰ ریال رسیده است.

در پایان این گزارش می‌افزاید، بیش از ۵۲ میلیون و ۶۵۹ هزار سهم "هرمز" در ۱۳ هزار و ۳۴۴ دفعه در دوره مذکور در بازار سرمایه معامله شده است و این رقم ارزشی به مبلغ ۷۷۸ میلیارد و ۹۸۶ میلیون ریال را در این بازار به ثبت رسانده است. همچنین میانگین ارزش روز سهام این شرکت بیش از ۳۷۲ هزار و ۸۳۳ میلیارد ریال محاسبه می‌شود.

۱۵ هزار میلیارد ریال درآمد فروش

منبع: صدای بورس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده