تاریخ: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۱۳
بازدید: ۲۰۷
کد خبر: ۲۴۸۵۰۴

جدیدترین مک‌ بوک پرو اپل ماه آینده به بازار می‌آید

‌می‌متالز - کمپانی اپل برنامه دارد مک‌ بوک پرو جدید خود را که در آن نسل دوم تراشه‌های M۲ به کار رفته است در رویداد ماه مارس خود معرفی کند.

به گزارش می‌متالز، کمپانی اپل برنامه دارد مک‌بوک پرو جدید خود را که در آن نسل دوم تراشه‌های M۲ به کار رفته است در رویداد ماه مارس خود معرفی کند. این مک‌بوک جایگزین مدل ۱۳ اینچی با تراشه M۱ می‌شود

با توجه به این که طراحی لپ‌تاپ حرفه‌ای بعدی اپل قرار است تغییر کند، احتمالا باید شاهد اضافه شدن درگاه‌های بیشتر به این محصول باشیم. در مک‌بوک‌های ۱۴ و ۱۶ اینچی اپل کمبود درگاه وجود داشت. ولی دقیقا مشخص نیست که این مدل از مک‌بوک به جز تراشه چه تفاوتی با مک‌ بوک پرو ۱۴ اینچی فعلی خواهد داشت.

البته مک‌بوک پرو تنها محصولی نیست که در رویداد بهاری اپل معرفی می‌شود. احتمالا مک‌بوک ایر، مک مینی و آی مک نیز با همین تراشه‌های جدید ساخته شده باشند.

احتمالا این مدل جدید نمایشگر پروموشن مینی ال‌ای‌دی قبلی را که در لپ‌تاپ‌های مک‌بوک بزرگتر و قدرتمندتر دیدیم، نخواهد داشت. طبق گفته منبع گزارش به جز پردازنده بقیه قسمت‌های مک‌بوک پرو جدید تقریبا مانند مدل‌های قبلی با تراشه M۱ خواهد بود.

این اطلاعات تنها پیش‌بینی افراد متخصص یا مرتبط به اپل هستند و تا زمان برگزاری رویداد فصلی اپل هیچ چیز قطعی نیست، اما تا زمان هم وقت زیادی باقی نمانده است.

منبع: تجارت نیوز

عناوین برگزیده