تاریخ: ۲۸ آذر ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۳:۱۳
بازدید: ۲۹۵
کد خبر: ۲۴۸۷۲
در جمع خبرنگاران اعلام شد

بازارگاه‌های الکترونیکی ابزارهای شفاف‌سازی و هوشمندسازی حمل‌ونقل هستند

می متالز - مدیرعامل یکشرکت حمل بار گفت: شفا‌ف‌سازی در حوزه حمل‌ونقل و هوشمند شدن حمل‌ونقل از ضروریاتی است که باید به تدریج کشور به سمت آن حرکت کند.
بازارگاه‌های الکترونیکی ابزارهای شفاف‌سازی و هوشمندسازی حمل‌ونقل هستند

به گزارش می متالز، علی‌اکبر کرمی در حاشیه نمایشگاه حمل‌ونقل با اشاره به اینکه هوشمندسازی حمل‌ونقل یکی از ضروریاتی است که به تازگی مورد توجه قرار گرفته است، گفت: شفاف‌سازی در حوزه حمل‌ونقل فقط به مشکلات این صنعت ضرورت است و رفع مشکل این صنعت یکی از ضروریات است.

وی ادامه داد: باید اتاق شیشه‌ای برای صنعت حمل‌ونقل ایجاد کرد. بزرگترین مشکل این صنعت گران‌ تمام شدن حوزه لجستیک برای صاحبان بار، راننده‌ها و دیگر بازیگران این صنعت است.

کرمی به عنوان مدیرعامل یکی از این بازارگاه‌های الکترونیکی معتقد است که سعی می‌شود حمل‌ونقل با کرایه عادلانه، سریع و مطمئن برای رانندگان ایجاد شود.

وی افزود: اعلام بار هوشمند مرتبط با نوع خودرو و بارگیر، دو سربار بودن و چندسر بار بودن بارها کرایه‌های عادلانه عدم معطلی در مبادی بار، بیمه بدنه و شخص ثالث و تخفیف ۴۰ درصد در بیمه‌ها از مهم‌ترین اهداف ایجاد بازارگاه‌های الکترونیکی حمل‌ بار است.

وی ضمن قدردانی از سازمان راهداری بابت توجه به هوشمندسازی حمل و نقل و توسعه بازارگاه‌های الکترونیکی گفت:‌ حوزه حمل و نقل بار با همه سختی‌ها قابلیت این را دارد که به سمت کاهش هزینه‌های سربار حرکت کند که انفورماتیک شدن می‌تواند به این روند کمک کند.

کرمی ادامه داد: سرمایه‌گذاری در این صنعت بزرگ جذابیت‌ها و مزیت‌های فراوانی دارد، هدف‌گذاری برای بارگیری روزانه ۲۵۰۰ سرویس جاده‌ای در این سامانه ما وجود دارد.

وی تأکید کرد: یکی از روش‌های کاهش مشکل کامیون‌داران و راننده‌ها توسعه بازارگاه‌های الکترونیکی حمل بار است.

عناوین برگزیده