تاریخ: ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۱:۱۰
بازدید: ۱۴۹
کد خبر: ۲۴۹۱۱۵
سرویس خبر : سیم و کابل
رئیس سازمان صمت کرمانشاه:

فاز دوم "کابل باختر" سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

‌می‌متالز - به گفته رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه فاز دوم مجموعه "کابل باختر" نیمه دوم سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش می‌متالز، محسن دارابی در حاشیه بازدید نماینده کرمانشاه از تعدادی از واحد‌های صنعتی کرمانشاه، از طرح توسعه کارخانه کابل باختر یاد کرد که عملیات اجرایی آن آغاز شده و ادامه داد: بخش زیادی از تجهیزات مورد نیاز خط تولید این بخش نیز خریداری شده است.

وی افزود: فاز توسعه در جوار فاز اصلی کارخانه احداث خواهد شد که سرمایه‌گذاری برآورد شده برای آن حدود هزار میلیارد ریال است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه اشتغالزایی که در طرح توسعه کابل باختر فراهم خواهد شد را ۱۱۰ نفر اعلام و خاطرنشان کرد: با اجرای طرح توسعه، ظرفیت تولید این مجموعه نیز به دو برابر افزایش خواهد یافت.

دارابی با بیان اینکه این مجموعه هم اکنون ۳۶۰۰ تن در سال تولید دارد، گفت: با اجرای طرح توسعه این میزان به حدود هشت هزار تن در سال افزایش خواهد یافت.

وی در ادامه از اهمیت حمایت از واحد‌های تولیدی و صنعتی هم برای حفظ اشتغال موجود آن‌ها و هم اجرای طرح‌های توسعه‌ای یاد کرد و افزود: در این زمینه به حمایت جدی نمایندگان مجلس نیاز داریم.

رئیس سازمان صمت استان کرمانشاه، تامین مالی و خصوصا سرمایه در گردش را یکی از مهمترین نیازمندی‌های صنایع برشمرد و اظهار کرد: بخشی از این منابع باید با همراهی بانک‌ها تامین شود.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده