تاریخ: ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۳۷
بازدید: ۱۳۷
کد خبر: ۲۴۹۷۷۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تاکید اتاق بازرگانی هرمزگان و شورای بازرگانی ایرانیان دبی بر گسترش همکاری‌های تجاری

‌می‌متالز - رئیس اتحادیه آبزیان استان هرمزگان از گسترش همکاری اتاق بازرگانی هرمزگان و شورای بازرگانی ایرانیان دبی در مسائل تجاری خبر داد.

به گزارش می‌متالز، مهرداد بازرگان رئیس اتحادیه آبزیان استان هرمزگان در دیدار هیات اعزامی اتاق بازرگانی هرمزگان با رئیس شورای بازرگانان ایرانیان دبی و همچنین اعضا شورا، اظهار داشت: ما به دنبال تسهیل مبادلات تجاری با دبی هستیم و بدون شک شورای بازرگانی ایرانیان دبی می‌تواند حلقه واسطی در این زمینه باشد.

وی افزود: ظرفیت‌های استان هرمزگان در بخش‌های مختلف به ویژه در بخش آبزیان زبانزد کشور‌های اروپایی و کشور‌های حاشیه خلیج فارس است.

این مقام مسوول بیان داشت: ما به دنبال گسترش روابط تجاری و ایجاد بازار‌های پایدار با کشور‌های حاشیه خلیج فارس هستیم و شورای بازرگانی ایرانیان دبی می‌تواند در این زمینه نقش کلیدی ایفا کند.

بازرگان تصریح کرد: در سنوات اخیر شیلات رشد بسیار خوبی داشته است و به گواهی خریداران در اروپا، میگوی پرورشی هرمزگان از نظر کیفیت رتبه اول دنیا را دارد.

وی تصریح کرد: فضای خوبی برای همکاری در بخش شیلات بین دبی و ایران وجود دارد که می‌توان با برقراری ارتباط‌های مستمر از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده کرد.

یادآور می‌شود، اتاق بازرگانی هرمزگان در تاریخ ۲۴بهمن ماه هیاتی متشکل از بخش خصوصی و بخش دولتی را برای بازدید از نمایشگاه‌های بین المللی اکسپو و گلفود به دبی اعزام کرد.

منبع: شبکه اطلاع رسانی هرمز

عناوین برگزیده