تاریخ: ۰۲ دی ۱۳۹۷ ، ساعت ۰۸:۵۵
بازدید: ۲۱۹
کد خبر: ۲۵۱۳۶
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت:

تهیه نقشه راه معدن و صنایع معدن اقدامی مؤثر و ارزشمند است

می متالز - نقشه راه معدن و صنایع معدنی با هدف ارتقای وضعیت بخش معدن و صنایع معدنی با همفکری مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت و تشکل‌ها با محوریت ایمیدرو تهیه‌شده است.
تهیه نقشه راه معدن و صنایع معدن اقدامی مؤثر و ارزشمند است

به گزارش می متالز، در این نقشه راه اهداف و چشم‌انداز بخش معدن و صنایع معدنی تدوین‌شده است. این نقشه که برای اجرا در انتظار انتصابات جدید بود، اکنون بیشتر مسیر را تا اجرایی شدن طی کرده است. انتخاب تأثیرگذار رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و ‌تجارت که در احکامی مدیران جدید وزارت صمت را منصوب کرد و غریب پور را به عنوان رئیس هیئت عامل ایمیدرو منتصب کرد.

انتصاب خداداد غریب‌پور به عنوان معاون وزیر و رئیس هیئت عامل سازمان توسعه و‌ نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران که مجموعه‌ای بسیار مؤثر در بخش معدن محسوب می‌شود، می‌تواند تسهیل‌کننده نقشه راه معدن باشد.

غریب پور، رئیس هیئت عامل سازمان توسعه و‌ نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران نقشه راه معدن را حرکتی درست در راستای پیشرفت این حوزه دانست و افزود: تهیه نقشه راه بخش معدن و صنایع معدنی به‌عنوان یک سند بالادستی، اقدامی مؤثر و ارزشمند است که امیدواریم با عملیاتی کردن سیاست‌های تدوین‌شده، به اهداف و چشم‌انداز این نقشه دست‌یابیم.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه اولویت ایمیدرو را این‌گونه تشریح کرد: حفظ اشتغال از اولویت‌های ایمیدرو ست بعلاوه اینکه توجه ویژه به رشد سرمایه‌گذاری بالأخص در بخش خصوصی خواهیم داشت.

عناوین برگزیده