تاریخ: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۱:۱۶
بازدید: ۱۴۸
کد خبر: ۲۵۱۸۸۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

واریز یارانه جدید ۱۵۰ هزار تومانی به حساب بیش از ۱۲ میلیون نفر

‌می‌متالز - با دستور رئیس جمهور یارانه معیشتی ۱۵۰ هزار تومانی عید نوروز به حساب سرپرستان خانوار‌های هدف واریز خواهد شد.

به گزارش می‌متالز، بر اساس دستور ریاست محترم جمهور، آیت الله دکتر رئیسی و در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر، یارانه حمایت معیشتی عید نوروز به مبلغ یک میلیون و پانصد هزار ریال به ازای هر یک از اعضای خانواده به حساب سرپرستان ۱۲ میلیون ۳۵۸ هزار سرپرست خانوار واریز می‌شود.

به این ترتیب ساعت ۲۴ امشب ۲۵ اسفند ماه یارانه یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریالی کمک معیشت عید نوروز به حساب سرپرستان خانوار‌های شناسایی شده واریز می‌شود.

این مبلغ به مناسبت فرارسیدن عید نوروز به حساب بیش از ۱۲ میلیون و ۳۵۸ هزار نفر از سرپرستان شناسایی شده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که غالبا از دهک‌های اول تا چهارم به انضمام افراد تحت پوشش و مستمری بگیران سازمان‌های حمایتی نظیر کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی کشور هستند و به هر دلیلی از سهام عدالت جا افتاده اند، واریز خواهد شد.

در اجرای سیاست‌های کوتاه مدت و بلند مدت دولت سیزدهم از اقشار آسیب پذیر و کم درآمد و اجرای برنامه‌های کاهش فقر مطلق درجامعه و به جهت حمایت و حل مشکلات معیشتی خانوار‌های فاقد یا با درامد کم این اقدام صورت گرفته است.

یادآور می‌شود دولت سیزدهم در بهمن ماه سال جاری و به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی نیز مبلغ یک میلیون ریال به ازای هر نفر به اقشار آسیب پذیر که شامل دهک‌های اول تا چهارم به انضمام افراد تحت پوشش و مستمری بگیران سازمان‌های حمایتی نظیر کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی کشور بود، پرداخت کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

عناوین برگزیده