تاریخ: ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۹:۱۹
بازدید: ۱۱۳
کد خبر: ۲۵۲۱۴۱
سرویس خبر : اجتماعی
معاون توسعه مدیریت و منابع

مراسم تجلیل از بازنشستگان فرصتی برای بازبینی جایگاه بزرگان است

‌می‌متالز - به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان از بازنشستگان سازمان در سال ۱۴۰۰ با حضور معاونان و همکاران سازمان تجلیل به عمل آمد.

به گزارش می‌متالز، در این مراسم افشین خلیل پور معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی اظهار کرد: بازنشستگان عزیزانی هستند که بهترین سال‌های عمر خود را در سنگر خدمت به مردم گذراندند و در جهت تحقق اهداف سازمان خالصانه از هیچ کوششی دریغ نکردند.

وی افزود: خدمات صادقانه و مخلصانه آن‌ها بر هیچ کس پوشیده نیست و گوهرعمر و جوانی که در راه اعتلای سازمان بکار گرفته اند با هیچ چیزی قابل جبران نیست و در طول خدمت خود مبدا و منشا خدمات بسیار مفیدی بوده اند.

خلیل پور تصریح کرد: خدمت و احترام به بازنشستگان، خدمت و تکریم به آیندگان و شاغلین است و این امر موجب ایجاد انگیزه و افزایش روحیه و ترویج یک فرهنگ ارزشمند در جامعه خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان غربی تأکید کرد: بازنشستگان سرمایه‌های ارزشمند و ذی قیمت سازمان هستند و داشتن مهر و عرق به محل کار از خصوصیات بازنشستگان سازمان می‌باشد که امیدواریم این مهر و مودت برای همکاری با سازمان استمرار و امتداد داشته باشد.

خلیل پور خاطرنشان کرد: نباید ارتباط بازنشستگان بعد از اتمام دوران خدمت با سیستم اداره قطع و همه تجارب بازنشستگان از بستر خارج شود، بلکه فراهم آوردن زمینه‌ای برای استفاده جوانان و سایر کارکنان و انتقال این تجارب به نسل‌های آینده ضروری است.

در پایان این مراسم با اهداء لوح از بازنشستگان سازمان تقدیر وتجلیل به عمل آمد.

منبع: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی

عناوین برگزیده