تاریخ: ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۴۸
بازدید: ۵۶
کد خبر: ۲۵۲۶۲۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
پیام تبریک رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس به مناسبت سال جدید ۱۴۰۱؛

تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین

‌می‌متالز - حمیدرضا ایزدی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس، نوروز باستانی و سال جدید ۱۴۰۱ را به عموم صنعتگران، معدن‌کاران، اصناف، تجار و بازاریان تبریک گفت

بسم الله الرّحمن الرّحیم

بهار، آغازی برای اعتدال، طراوات، نشاط، شادابی و نوروز در کشور ما آغاز نو شدن‌ها، شکوفایی، پویایی، بالندگی، آغاز تغییر و تحول و تلاش برای بهتر شدن در تمامی ابعاد و ارکان زندگی است.

خداوند منان را سپاسگزاریم در سالی که گذشت به همه ما توفیق عطا نمود تا در کنار یکدیگر با خلاقیت، سخت‌کوشی، همدلی، یکپارچگی، هم‌افزایی و صمیمیت گام‌های بلندی در خدمت‌رسانی به ملت عزیزمان در کشور و استان پهناور فارس در راستای توسعه فعالیت‌های تولیدی و تجاری برداریم.

اینجانب بر خود لازم می­دانم از همت‌های بلند، نیت‌های خیرخواهانه، دست‌های پرتوان و قلب‌های مهربان تمامی دست‌اندرکاران، مسئولان عالی‌رتبه استان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، روسای دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها، تشکل‌های بخش خصوصی، فعالان اقتصادی، همکاران عزیز در سازمان، کارشناسان، کارکنان و زحمتکشانی که با پشتکار فراوان و تلاش شبانه‌روزی و خستگی ناپذیر خود موجبات حرکت رو به رشد و توسعه همه جانبه و تحقق اهداف سازمان صمت استان فارس را فراهم نموده‌اند، تقدیر و تشکر نماییم.

امیدواریم سال جدید را که با تأکید مقام معظم رهبری به نام «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» نام‌گذاری شده است با انسجام کاری بیشتر و همدلی و همفکری و هم‌افزایی، سالی پربرکت برای کشور عزیزمان ایران و سرشار از موفقیت برای همه شما عزیزان باشد.

ان‌شاءالله با بهره‌گیری از توان داخلی و شکوفایی صنعت، به‌ویژه استعداد‌های معدنی استان بتوانیم با نگاه اندیشمندانه و علمی و تعامل و هم‌فکری بخش تولید و دستگاه‌های متولی نیز با شتاب بیشتر به سمت اعتلای اقتصادی و اشتغال پایدار استان و کشور گام برداریم.

منبع: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس

عناوین برگزیده