تاریخ: ۰۳ دی ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۹:۲۱
بازدید: ۳۸۳
کد خبر: ۲۵۲۸۸
سرویس خبر : انرژی

در مراسم خداحافظی قاسمیان عزیزی با پتروشیمی اروند چه گذشت؟

می متالز - مراسم رسمی تودیع قاسمیان عزیزی مدیرعامل برکنار شده پتروشیمی اروند و معارفه حسن نشان زاده مدیرعامل جدید این شرکت برگزار شد.
در مراسم خداحافظی قاسمیان عزیزی با پتروشیمی اروند چه گذشت؟

به گزارش می متالز، کلیت این برنامه مانند اکثر مراسم برگزار شده از زمان حضور مدیرعامل متروئی هلدینگ خلیج فارس بود. مراسمی که بسیاری از مدیران عامل برکنار شده به دلیل ناراحتی از اقدام ناگهانی و بدون اطلاع به نشانه اعتراض در آن شرکت نکرده اند.
البته نکته دیگری نیز دراین مراسم قابل تامل بود. اکثر مراسم‌های تودیع و معارفه مدیرعامل های شرکت‌ها همواره در مکان مجتمع برگزار می‌گردد اما این‌بار این مراسم در تهران و در ساختمان هلدینگ خلیج فارس صورت گرفت.


جالب است که در این مراسم همه به بهانه ای صحبت کردند. از نشان زاده ای که پس از ۲ ماه سرپرستی پتروشیمی بندرامام به یکباره کنار گذاشته شده و حالا خود را در مقام مدیرعاملی اروند می‌دید تا سرپرست مدیریت برنامه ریزی و تولید هلدینگ که به اذعان کارشناسان احتمالا به دلیل شرایط خاصی که دارد هرگز حکم سرپرستی اش به مدیر تغییر نکند.
خبرها از این جلسه که بیشتر مراسم معارفه بود چراکه مدیرعامل سابق برای تودیع خود حضور نیافت حکایت از آن داشت که قاسمیان عزیزی ۵ ماه به مرخصی رفته است. اگرچه دراین بین بسیاری از مدیران حاضر دراین مراسم این نکته را که احتمالا تا زمان بازگشت مجدد این مدیرعامل سابق دیگر ربیعی در هلدینگ نخواهد بود بر بلاتکلیفی مدیریتی در هلدینگ خلیج فارس تاکید می‌کردند.
از سویی دیگر، در میان افراد حاضر در جلسه تودیع و معارفه یک شخص خاص هم حضور داشت. گائینی مدیر مالی پتروشیمی اروند. همان کسی که قاسمیان عزیزی برای برکناری اش منتظر مجوز ربیعی و معاونت مالی هلدینگ خلیج فارس نماند و یک نفر را به جای وی به سرپرستی مدیریت مالی اروند گذاشته بود. و بسیاری از حدس و گمان‌ها از برکناری قاسمیان عزیزی دراین مجتمع به این مدیر برمی‌گردد. با اینحال یک چیز مشخص است اینکه به زودی مشخص خواهد شد که دلیل واقعی مخالفت قاسمیان عزیزی با مدیرمالی این مجتمع چه بوده است؟

منبع: نفتی ها
عناوین برگزیده