تاریخ: ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ ، ساعت ۲۳:۵۸
بازدید: ۱۴۴
کد خبر: ۲۵۳۴۶۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

برنامه‌ریزی در۶ حوزه برای پیشرفت خراسان‌شمالی در سال ۱۴۰۱

‌می‌متالز - استاندار خراسان شمالی در پیام نوروزی خود پیشرفت استان را در گرو ۶ حوزه کشاورزی، دامپروری، صنعت، معدن و گردشگری دانست و اعلام کرد برای این موضوعات در سال ۱۴۰۱ برنامه ریزی شده است.

به گزارش می‌متالز، محمد رضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی امشب در پیامی فرارسیدن سال ۱۴۰۱ شمسی را به تمام مردم شهید پرور استان خراسان شمالی تبریک گفت.

متن پیام دکتر حسین نژاد بدین شرح است: یا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ 

با سلام به همه هم وطنان عزیز و تبریک سال ۱۴۰۱ امیدواریم امسال سال بابرکتی برای مردم شهید پرور این استان باشد. سال ۱۴۰۰ را به رغم تمام سختی‌ها و مشکلات با موفقیت و توفیقات بسیار بالا پشت سر گذاشتیم و امیدواریم در سال جدید مسیر رشد و موفقیت را در سایه منویات مقام معظم رهبری طی کنیم.

سال ۱۴۰۱ برنامه‌هایی برای حوزه‌های کشاورزی، دامپروری، صنعت، معدن و گردشگری برای استان در نظر گرفته شده است.

امیدواریم همچنین با تقویت راه‌های مرزی و گردشگری، بوم‌گردی و فراهم آوردن امکانات آسایشی و رفاهی برای مرزنشینان و انتقال آب‌های مرزی در این بخش هم بتوانیم با سفر آیت الله رییسی توفیقاتی را حاصل کنیم، زیرا در این صورت شاهد تحول در حوزه کشاورزی و صنعت، بهبود آب شرب و تامین آب صنعت خواهیم بود.

امیدواریم سال جدید، با همه موارد وهدفگذاری‌های تعیین شده مسیری را با وضعیت معیشتی بهتر و اشتغالزایی که دغدغه خانواده هاست در راستای برنامه‌های تدوین شده سند توسعه استان طی کنیم.

منبع: خبرگزاری فارس استان خراسان شمالی

عناوین برگزیده