تاریخ: ۲۳ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۰۸
بازدید: ۷۳۷
کد خبر: ۲۵۴۴۲۵

بازدید رئیس سازمان صمت آذربایجان‌شرقی از شرکت دانش بنیان رایان طب پیشگام پارمیس

‌می‌متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی ضمن بازدید از شرکت‌های دانش‌بنیان استان، گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان باید از اتاق‌های کوچک پژوهش به کارگاه‌های بزرگ تولید هدایت شوند.

به گزارش می‌متالز، صابر پرنیان افزود: فناوری و تکنولوژی دانش‌بنیان موجود در این واحد به‌طور یقین تأثیر قابل‌توجهی در ارتقاء دانش پزشکی دارد.

وی تصریح کرد: ایران به‌ویژه پس از انقلاب در علم پزشکی پیشرفت‌های فوق‌العاده‌ای داشته است و جزو کشور‌های برتر دنیاست.

رئیس سازمان صمت استان، ادامه داد: آماده هرگونه همکاری با این مجموعه درزمینه ارائه تسهیلات و هدایت به سمت انبوه‌سازی و تجاری‌سازی محصول تولیدی واحد یادشده، هستیم.

پرنیان با اشاره به موفقیت این واحد در تأمین بخشی از نیاز دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور بر لزوم توجه به تولید صادرات محور در واحد‌های دانش‌بنیان تأکید کرد.

وی تولیدات این واحد دانش‌بنیان را جزو اختراعات و فناوری‌های سرآمد عنوان کرد و گفت: تجاری‌سازی این محصول ارزش‌افزوده در پی دارد و سبب ثروت آفرینی خواهد شد.

رئیس سازمان صمت آذربایجان‌شرقی بابیان این‌که صنایع دانش‌بنیان در ارتقاء سطح زندگی مردم بسیار تأثیرگذار است، تأکید کرد: با حمایت از رونق تولید در واحد‌هایی مانند این شرکت دانش‌بنیان، علم پزشکی در استان و کشور پیشرفت خواهد گرفت.

گفتنی است شرکت دانش‌بنیان رایان طب پیشگام پارمیس، تولیدکننده میز تشریح مجازی است.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده