تاریخ: ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۶:۵۵
بازدید: ۱۹۶
کد خبر: ۲۵۴۵۲۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

یارانه ویژه ماه رمضان تایید شد/ ۱۵۰ هزار تومان به حساب چه کسانی واریز می‌شود؟

‌می‌متالز - طبق توضیحات مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، یارانه ویژه رمضان برای افرادی که سود سهام عدالت دریافت نکرده اند، واریز می‌شود.

به گزارش می‌متالز، حاجتی، مدیرعامل سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها گفت: در این مرحله لحاظ شده چنان به هر دلیلی افراد چهار دهک سهام عدالت نداشته باشند یا سود آن را دریافت نکرده باشند این یارانه را دریافت خواهند بود.

وی افزود: این یارانه به ۴ دهک اول، افراد تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی واریز خواهد شد که چیزی حدود ۳۱ میلیون نفر و ۷۷۱ هزار نفر در غالب ۱۱ میلیون خانواده نفری ۱۵۰ هزار تومان واریز خواهد شد.

امروز صبح سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد که به دستور رئیس‌جمهور و در راستای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر، یارانه کمک حمایت معیشتی ماه مبارک رمضان به مبلغ یک‌میلیون و پانصدهزار ریال به ازای هر یک از اعضای خانواده به‌حساب سرپرستان ۱۱ میلیون و ۳۸هزار و ۵۲۰ سرپرست خانوار واریز می‌شود.

بر اساس این گزارش ساعت ۲۴ جمعه ۲۶ فروردین‌ماه ۱۴۰۱ یارانه یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار ریالی کمک‌معیشت ماه مبارک رمضان به‌حساب سرپرستان خانوار‌های شناسایی‌شده واریز می‌شود.

این مبلغ به مناسبت ماه مبارک رمضان به‌حساب سرپرستان شناسایی‌شده وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که غالباً از دهک‌های اول تا چهارم به انضمام افراد تحت پوشش و مستمری‌بگیران سازمان‌های حمایتی نظیر کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی کشور هستند و به هر دلیلی از سهام عدالت جا افتاده‌اند، واریز خواهد شد.

تعداد بازدید : 2

منبع: پایگاه اطلاع رسانی جماران (جی پلاس)

عناوین برگزیده