تاریخ: ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۰:۳۷
بازدید: ۲۴۴
کد خبر: ۲۵۴۵۸۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
همزمان با نشست هم‌اندیشی ارتقا تولید دانش‌بنیان در شرکت‌های بزرگ؛

از رویداد توسعه ایده‌های فناورانه گل‌گهر رونمایی شد

‌می‌متالز - همزمان با نشست هم‌اندیشی ارتقای تولید دانش‌بنیان در شرکت‌های بزرگ کشور که صبح امروز با حضور معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور، وزیر صمت و مدیران شرکت‌های بزرگ صنعتی کشور در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد، رویداد توسعه ایده‌های فناورانه گل‌گهر رونمایی و آغاز به کار کرد.

به گزارش می‌متالز، در این مراسم مهندس ایمان عتیقی مدیرعامل شرکت گل‌گهر با تاکید بر تحقق شعار سال و نقش تولید دانش‌بنیان در اقتصاد کشور، رویداد توسعه ایده‌های فناورانه گل گهر را در همین راستا خواند و از برگزاری این رویداد در سطح کشوری و با همراهی دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی، پارک‌های علم و فناوری، شرکت‌های دانش‌بنیان، مراکز تحقیق و توسعه و شرکت‌های معدنی و صنعتی خبر داد.

گفتنی است این رویداد که از امروز آغاز شد، در چهار مرحله دریافت ایده‌ها، ارزیابی تخصصی ایده‌های منتخب، معرفی و اهدای جوایز به ایده‌های برتر و توسعه و تجاری‌سازی ایده‌های منتخب برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان تا پایان شهریورماه ۱۴۰۱ فرصت دارند ایده‌های خود را از طریق ایمیل به نشانی idea@golgohar.com به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند و در صورت نیاز جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۳۴۴۱۴۲۴۱۰۲ مدیریت تحقیقات و فناوری شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر تماس حاصل نموده یا به وب سایت شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر به آدرس geg.ir مراجعه کنند.

از رویداد توسعه ایده‌های فناورانه گل‌گهر رونمایی شد

عناوین برگزیده