تاریخ: ۰۷ دی ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۱:۵۷
بازدید: ۳۱۸
کد خبر: ۲۵۴۸۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

سواستفاده از نام کارگزاری بورس برای تبلیغ یک کانال و درخواست از سازمان بورس

می متالز - آخرین نسخه از اقدامات گمراه کننده در فضای مجازی بازار سرمایه مربوط به سواستفاده از نام کارگزاری و استفاده ابزاری از زن است که مورد انتقاد فعالان واقع شده و این گروه خواستار برخورد سازمان بورس شده اند.
سواستفاده از نام کارگزاری بورس برای تبلیغ یک کانال و درخواست از سازمان بورس

به گزارش می متالز، آخرین نسخه از اقدامات فریبکارانه و گمراه کننده فضای مجازی بازار سرمایه مربوط به بازنشر پیامی در کانال های تلگرامی است که مورد انتقاد فعالان حرفه ایی واقع شده و این گروه خواستار برخورد سازمان بورس و جلوگیری از تخریب بازار سرمایه و صنعت کارگزاری در نزد افکار عمومی جامعه مخصوصا" تازه واردان به بورس شده اند.

طبق این متن تبلیغی و با استفاده ابزاری از چهره یک زن اعلام شده" خانم نصیری از سبدگردانان به نام کارگزاری مفید هستن که به صورت رایگان برای کسانی که توان مالی کمی دارن سبدگردانی انجام میدن . کانال vip  ایشون رو پیدا کردیم و در اختیارتون قرار میدیم تا شما هم بتونین از سیگنالها و توصیه های ایشون استفاده کنید."

براساس این گزارش، این درحالی است که کارگزاری مفید از بدو تاسیس تاکنون هیچ گاه نیروی انسان خانم را بکار نگرفته و از ویژگی های آن استفاده  100 درصدی از نیروی انسانی مرد است. بنابراین استفاده از چنین تبلیغی هدفی جز افزایش تعداد مخاطبان کانال های تلگرامی و سوء استفاده از تازه واردان به بورس نیست.

در این رابطه یکی از مدیران کارگزاری مفید با تایید این موضوع گفت : این مورد چندمین سوء استفاده از نام کارگزاری بوده و در نامه ایی به سازمان بورس ، خواهان برخورد قانونی شده ایم و از طریق وکیل هم اقدام خواهیم کرد.

منبع: بورس پرس
مطالب مرتبط
عناوین برگزیده