تاریخ: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۰:۲۹
بازدید: ۲۷۳
کد خبر: ۲۵۷۱۹۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

رسیدگی به مشکلات واحد‌های تولیدی میاندوآب در جلسه رفع موانع تولید

‌می‌متالز - سرپرست اداره صمت شهرستان میاندوآب گفت: ۲۱ واحد تولیدی در مسیر فعالیت خود با مشکلاتی روبه‌رو بودند که به مشکلات آن‌ها در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان رسیدگی شد.

به گزارش می‌متالز، اکبر اسدی افزود: ۲۱ واحد تولیدی در مسیر فعالیت خود با مشکلاتی روبه‌رو بودند که در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان به مشکل آن‌ها رسیدگی شد.

وی اعلام کرد: راهکار‌های لازم برای حل مشکلات با حمایت فرماندار شهرستان ارائه‌شده است و نشست ستاد تسهیل به‌صورت هفتگی در حوزه‌های مختلف اقتصادی، صنعتی و کشاورزی به‌طور منظم برگزار می‌شود تا مدیران واحد‌های مشکل‌دار بتوانند بدون دغدغه و با حمایت دولت به فعالیت خود ادامه داده و در شکوفایی کشور سهیم باشند.

اسدی یادآور شد: در این جلسه علل رکود و توقف واحد‌های تولیدی، اختلافات واحد‌ها با دستگاه‌های اجرایی، روند تسریع در خدمات‌رسانی، چگونگی تکمیل و راه‌اندازی طرح‌های نیمه‌تمام و توسعه صادرات محصولات تولیدی شهرستان از نزدیک بررسی و تصمیمات لازم گرفته شد.

سرپرست اداره صمت شهرستان میاندوآب بر ضرورت همکاری و تعامل بیشتر بانک‌های شهرستان و استان با ستاد تسهیل در راستای حمایت از واحد‌های تولیدی اشاره کرد و گفت: پشتیبانی از بخش خصوصی زمینه مناسبی را برای سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان فراهم می‌کند.

وی اضافه کرد: در دو ماه اخیر تعداد سه جلسه ستاد باهدف تسهیل و رفع موانع تولید در فرمانداری برگزارشده و تعداد ۳۰ مصوبه مطرح و به مشکل ۲۱ واحد صنعتی و کشاورزی رسیدگی شده است که به امید خدا با برطرف شدن سایر موانع پیش رو برای ۷۰۰ نفر اشتغال‌زایی خواهد شد.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده