تاریخ: ۱۱ دی ۱۳۹۷ ، ساعت ۲۱:۰۲
بازدید: ۴۲۱
کد خبر: ۲۵۷۵۱
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

دو سناریو برای تحویل خودرو به خریداران

می متالز - از قرار معلوم تکلیف خریداران بلاتکلیف خودرو در دو سناریو و در جریان انتشار ابلاغیه اعمال افزایش قیمت‌ها مشخص می‌شود.
دو سناریو برای تحویل خودرو به خریداران

به گزارش می متالز، در طول چند ماه اخیر داستان تکراری تاخیر در تحویل خودروهای خریداری شده برای مشتریان مشکلات زیادی را به وجود آورده است. از یک طرف خودروساز به بهانه اعمال افزایش قیمت‌ها تمایلی به تحویل خودروها در زمان مقرر به مشتریان ندارد از طرف دیگر هم مشتریان خواستار تحویل خودروهای ثبت‌نامی خود هستند اما کسی به اعتراض‌های آن‌ها توجه نمی‌کند و فقط در این شرایط شاهد تجمع خریداران روبه‌روی شرکت‌های خودروساز هستیم.

البته اخبار مختلف در اعلام قیمت‌های جدید هم بلاتکلیفی خریداران خودرو را در تحویل محصول‌های خود بیشتر از گذشته کرده است. عمده خریداران با این پرسش روبه‌رو هستند که با چندماه تاخیر هنوز خودروهای پیش‌خرید شده را تحویل نگرفته‌اند و با اعمال قیمت‌های جدید چرا باید هزینه بیشتری را به خودروسازان پرداخت کنند؟ مگر نه اینکه خودروساز در تحویل خودرو بدقول بوده؟ چرا مشتریان باید تاوان این موضوع را با پرداخت هزینه بیشتر پرداخت کنند.

اما در جدیدترین رویداد گویا قرار است در غالب ابلاغیه اعمال افزایش قیمت‌ها ، تکلیف خریداران بلاتکلیف خودرو هم مشخص شود. به نحوی که آن دسته از خریدارانی که زمان تحویل خودرو در بخش خودروهای پر تیراژ قبل از شهریورماه 97 هست تحویل با قیمت‌های قبلی تحویل خواهد شد اما برای آن دسته از خریداران با تحویل بعداز شهریورماه 97 با قیمت‌های جدید و البته ضمن محاسبه سود تأخیر و مشارکت محاسبه خواهد شد.

پیش‌تر در همین رابطه خواندید: ماجرای اعتراض مشتریان سایپا – سیتروئن چیست؟

عناوین برگزیده