تاریخ: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ ، ساعت ۰۱:۵۱
بازدید: ۲۷۰
کد خبر: ۲۵۹۱۶۴
سرویس خبر : انرژی

مدیریت اکتشاف و سازمان بهداشت و درمان توافق همکاری امضا کردند

‌می‌متالز - توافقنامه مدیریت اکتشاف و سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت منجر به ارتقای سلامت کارکنان این مدیریت می‌شود.

به گزارش می‌متالز، مهدی فکور، مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران و سیدمهدی هاشمی، مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در حاشیه سومین روز از بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی توافقنامه همکاری امضا کردند.

مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران در این آیین با اشاره به اینکه تفاوتی در نگاه به کارکنان رسمی و غیر رسمی در این توافق نیست گفت: بر اساس این توافق ۲ هزار نفر از کارکنان مدیریت اکتشاف جامعه هدف هستند.

وی افزود: در این توافق کارکنان رسمی و غیررسمی و خانواده‌های آن‌ها به مدت سه سال از لحاظ سلامت و بهداشت پایش می‌شوند و ارزش این توافق ۲۰ میلیارد ریال است.

مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران ضمن قدردانی از زحمات سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت برای اجرایی شدن این توافق گفت: آقای هاشمی نسبت به تعیین کارگروهی اقدام کردند تا کار به‌سرعت انجام شود.

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با بیان اینکه این توافق ابتدا از سوی مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران مطرح شد، گفت:چنین توافق‌هایی نافی وظایف ذاتی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت نیست بلکه تأیید کننده حساسیت مدیر اکتشاف درباره سلامت کارکنان و خانواده‌های آنهاست.

وی تصریح کرد: این توافق میانبری برای سرعت بخشیدن به ارتقای سلامت کارکنان است و بر اساس آن نیاز به دریافت مجوز ویژه‌ای برای فعالیت‌های فرا وظیفه نیست.

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در پایان ضمن قدردانی از توجه به کارکنان غیر رسمی در این توافق گفت: توجه به کارکنان پیمانکاری منجر به تعهد بیشتر آن‌ها در انجام وظایف به‌ویژه در صنعت نفت می‌شود

منبع: شانا

عناوین برگزیده