تاریخ: ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۰۳
بازدید: ۴۸۶
کد خبر: ۲۶۰۰۵۹

«هادی نباتی نژاد» مشاور رییس و سرپرست روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان شد

‌می‌متالز - «جعفر قیصری» رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، «هادی نباتی نژاد» را به عنوان مشاور رییس و سرپرست روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان منصوب کرد.

به گزارش می‌متالز، «جعفر قیصری» رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، «هادی نباتی نژاد» را به عنوان مشاور رییس و سرپرست روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان منصوب کرد. متن نامه انتصاب به شرح ذیل است:

جناب آقای هادی نباتی نژاد

با سلام و احترام؛

نظر به سوابق کاری و تجارب ارزشمند جنابعالی، بدین وسیله به عنوان مشاور رییس و سرپرست روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان منصوب می‌شوید. تلاش برای معرفی فعالیت‌های شهرک و دستاورد‌های واحد‌های فناوری به جامعه با هدف ارتقاء فعالیت آن‌ها، تبیین بهتر نقش فعالیت‌های شهرک در توسعه منطقه‌ای و همکاری و تعامل سازنده با سایر همکاران و واحد‌های شهرک از جمله وظایف مورد انتظار می‌باشد. تبیین نقش فناوران، کارآفرینان و شرکت‌های دانش بنیان در توسعه پایدار و تقویت اقتصاد دانش بنیان برای جوانان و نخبگان کشور امیدآفرین و انگیزه بخش خواهد بود.

همچنین با توجه به اهداف جدید شهرک و بنابر تجارب قبلی شما، بدین وسیله مسوولیت راه‌اندازی گروه پارک تخصصی فناوری های فرهنگی، نرم و صنایع خلاق به شما واگذار می‌شود.

امید است با یاری خداوند متعال در انجام این امر و سایر وظایف محوله موفق و موید باشید.

جعفر قیصری رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان

«تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین»

عناوین برگزیده