تاریخ: ۱۶ دی ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۵:۱۳
بازدید: ۱۳۲
کد خبر: ۲۶۰۱۸

16 واگن باری لبه بلند در شرکت فولاد درخشان اراک تولید شد

می متالز - مدیرعامل شرکت آهن و فولاد درخشان اراک گفت: 16 واگن باری لبه بلند به سفارش شرکت فولاد ریل جنوب در این شرکت تولید و آماده تحویل است.
16 واگن باری لبه بلند در شرکت فولاد درخشان اراک تولید شد

به گزارش می متالز، سید«رحمان میرنظامی»  افزود: مجموع قرارداد شرکت فولاد درخشان اراک با شرکت فولاد ریل جنوب ساخت 50 دستگاه واگن باری لبه بلند بود که 34 دستگاه دیگر پیش از این تولید و به این شرکت تحویل شد.
وی ادامه داد: ارزش ریالی هر یک از واگن های باری لبه بلند تولیدی شرکت آهن و فولاد درخشان اراک بیش از چهار میلیارد و 600 میلیون ریال برآورد می شود.
مدیرعامل شرکت آهن و فولاد درخشان اراک ادامه داد: قرارداد ساخت 75 واگن حمل کانتینر نیز از سوی این شرکت با شرکت ترکیب حمل و نقل وابسته به صندوق پس انداز کارکنان شرکت راه آهن کشور نیز امضا شده و مراحل ساخت نیز در شرکت آغاز شده است.
میرنظامی اظهار داشت: شرکت آهن و فولاد درخشان اراک از ظرفیت بالقوه ای در تولید انواع واگن های باری و مخزن دار برخوردار است اما اکنون به دلیل کاهش چشمگیر سفارش با 20 درصد ظرفیت خود فعالیت می کند.
وی اظهار داشت: واردات انواع واگن مهمترین مشکل شرکت های واگن سازی است که انتظار می رود مسئولان نسبت به قطع واردات واگن تمهیدات کاربردی بیندیشند.
شرکت صنایع آهن و فولاد درخشان اراک در سال 1375 به عنوان مرکز خدماتی شرکت فولاد مبارکه اصفهان راه اندازی و فعالیت خود را آغاز کرد.
این شرکت با اتصال به جاده اصلی تهران - خوزستان و اتصال به شبکه ریلی سراسری تهران - جنوب با دارا بودن انبارهای روباز و سرپوشیده و امکانات جابه جایی انواع کلاف و ورق فولادی در ارتباط با فروش و بازاریابی و ارایه خدمات انبارداری، سبک سازی، برشکاری، ساخت انواع پروفیل های باز به روش رول فرمینگ و خمکاری به وسیله ماشین های خمکن، لبه زنی، نواربری، ورق های فرم داده شده برای پوشش سقف و دیواره (ذوزنقه – سینوسی شادولاین - فرم سفال )، سندبلاست و بسته بندی و حمل تا محل مصرف فعالیت می کند.

عناوین برگزیده