تاریخ: ۰۸ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۶:۳۳
بازدید: ۱۵۳
کد خبر: ۲۶۰۵۵۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

افزایش ساعت پاسخگویی مرکز تماس سامانه نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد)

‌می‌متالز - بر اساس مصوبه کارگروه مشورتی راهبری تجارت الکترونیکی، ساعت پاسخگویی مرکز تماس سامانه نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد) از ابتدای خردادماه به ساعت ۸ تا ۱۷ افزایش‌یافته است.

به گزارش می‌متالز، این مصوبه پیرو درخواست تشکل‌های بخش خصوصی و به‌منظور تسهیل فضای کسب‌وکار و افزایش سطح پاسخگویی به کسب‌وکار‌های اینترنتی و عموم مردم، تصویب‌شده است.

ساعت پاسخگویی مرکز تماس سامانه نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد) که پیش‌ازاین ساعت ۸ تا ۱۴:۳۰ بود که با تجهیز منابع و امکانات موردنیاز، افزایش یافت.

علاوه بر این امکان ثبت برگه (تیکت) از طریق بخش پشتیبانی سامانه نیز همچنان برقرار بوده و در نخستین ساعات کاری پس از ثبت تیکت، پاسخ داده خواهد شد.

منبع: شاتانیوز

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده