تاریخ: ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۷:۲۵
بازدید: ۲۶۲
کد خبر: ۲۶۰۶۵۱
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
با تفاهم بزرگ‌ترین امدادرسانی در کشور صورت می‌گیرد

افزایش کیفیت و سرعت ارایه خدمات خودرویی به مشتریان

افزایش کیفیت و سرعت ارایه خدمات خودرویی به مشتریان
‌می‌متالز - با تفاهم صورت گرفته بین امدادخودروایران و امداد خودرو سایپا، از این پس ارایه خدمات امدادی در سراسر کشور با پوشش مراکز تماس این دو مجموعه، با سرعت و کیفیت بالاتر به مشتریان ارایه خواهد شد.

به گزارش می‌متالز، براساس تفاهم صورت گرفته میان دو شرکت امدادخودروایران و امداد خودرو سایپا، حمل خودرو‌های مشترک که به دلیل فنی و یا به دلیل بروز سوانح و تصادفات رانندگی در سطح کشور قادر به حرکت نباشند، توسط ناوگان امدادی دو شرکت پوشش داده می‌شود و انتقال این خودرو‌ها توسط امدادگران حمل طرفین به تعمیرگاه معرفی شده که دستور کار آن از طریق مرکز تماس میان دو شرکت صادر می‌شود، انجام می‌پذیرد.

به گزارش ارتباطات امدادخودروایران، سید عباس میرحسینی مدیرعامل امدادخودروایران در این باره گفت: همکاری دو شرکت امدادخودروایران و امداد خودرو سایپا با هدف ارایه خدمات حمل به خودرو‌های هر دو شرکت در سراسر کشور انجام می‌گیرد تا بار ترافیکی ناشی از نقص فنی خودرو در مسیر‌های پرتردد را بهبود بخشند.

وی افزود: شرکت امدادخودروایران با توسعه زیرساخت‌های نرم‌افزاری امدادرسانی و هوشمندسازی فرآیند ثبت درخواست و امدادرسانی به اقصا نقاط کشور، به عنوان بزرگ‌ترین و به روزترین مرکز پاسخگویی هوشمند در کشور و با در اختیار داشتن تجهیزات امدادرسانی و امدادگران متخصص در ناوگان امدادی، ارایه خدمات عمومی خودرویی در محل و حمل تمامی خودرو‌ها را فارغ از برند کارخانه سازنده در هر ساعت از شبانه روز بر عهده دارد و با تفاهم صورت گرفته با امداد خودرو سایپا این دو شرکت خدمات خود را تجمیع و تکمیل می‌کنند.

میرحسینی ابراز امیدواری کرد، با همکاری بزرگ‌ترین شرکت‌های امداد خودرویی کشور، شاهد ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات در صنعت خودروی کشور باشیم و ضمن افزایش رضایتمندی هم‌وطنان‌مان در هر لحظه و درهر گوشه کشور عزیزمان بهترین امکانات را برای ارایه از حادثه دیدگان و در راه ماندگان فراهم سازیم.

وی تاکید کرد: در کنار هم‌افزایی حاصل از همکاری دو شرکت، امدادخودروایران برای اطلاع دقیق‌تر از نیاز مشتریان و ارتباط مستمر و موثر با آنان راه‌های ارتباطی خود را افزایش داده است.

میرحسینی افزود: از این پس شماره تلفن ۰۲۱۸۲۲۷۳۰۲۱ و همچنین صندوق صوتی ارتباط با مدیرعامل با شماره تلفن ۰۲۱۸۲۲۷۶۸۰۰ علاوه بر شماره‌های اعلام شده در وب سایت امدادخودروایران در تمام روز‌های هفته و به صورت شبانه‌روز به دریافت نظرات، پیشنهاد‌ها و انتقاد‌های دریافت‌کنندگان خدمات امدادی در سراسر کشور اختصاص یافته است.

گفتنی است، با برنامه‌ریزی صورت گرفته پیام‌های دریافتی به منظور توسعه پایدار و بررسی نقاط قابل بهبود و اعمال خواسته‌ها و نیاز‌های مشتریان، در کارگروه‌ها و کمیته‌های تخصصی مورد بررسی قرار می‌گیرد و بازخورد اقدامات انجام شده به ارسال کننده پیام منعکس خواهد شد.

سایر کانال‌های ارتباطی از جمله ارسال پیام از طریق پیام‌رسان‌های بله، آی گپ، سروش پلاس و کانال آپارات با شناسه‌های مندرج در سایت www.۰۹۶۴۴۰.com (تماس با ما) و همچنین پست الکترونیک به نشانی crm@emdadkhodro.com در دسترس هم‌وطنان قرار گرفته است.

امدادخودروایران با شماره سراسری ۰۹۶۴۴۰ و وب سایت www.۰۹۶۴۴۰.com و اپلیکیشن‌های ایساکو و بسپر به صورت شبانه روز آماده خدمت‌رسانی به هم‌وطنان سراسر کشور است.

منبع: ایکو پرس

عناوین برگزیده
دستاورد‌های فولاد مبارکه با در نظر گرفتن محدودیت‌ها خیلی بهتر مشخص می‌شود/ تولید ۵ محصول جدید در فولاد مبارکه تا پایان امسال/ حل بحران آب صنایع استان اصفهان تا ۲ ماه آینده/ افزایش ۱۴.۷ درصدی سود فولاد مبارکه نسبت به مدت مشابه در ۶ ماه نخست امسال/ ما تا پایان سال آینده محدودیت انرژی برق را نخواهیم داشت
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه:

دستاورد‌های فولاد مبارکه با در نظر گرفتن محدودیت‌ها خیلی بهتر مشخص می‌شود/ تولید ۵ محصول جدید در فولاد مبارکه تا پایان امسال/ حل بحران آب صنایع استان اصفهان تا ۲ ماه آینده/ افزایش ۱۴.۷ درصدی سود فولاد مبارکه نسبت به مدت مشابه در ۶ ماه نخست امسال/ ما تا پایان سال آینده محدودیت انرژی برق را نخواهیم داشت