تاریخ: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۲:۱۲
بازدید: ۱۳۸
کد خبر: ۲۶۰۷۰۰
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
فرزین:

محصولات بانک ملی براساس نیاز مشتریان تولید می‌شود

‌می‌متالز - مدیرعامل بانک ملی ایران در جریان برگزاری هم اندیشی با کارکنان اداره امور شعب استان قم بر لزوم برنامه ریزی در راستای خدمت‌رسانی شایسته به مشتریان تاکید کرد و از تولید محصولات نوآورانه و فناورانه جدید بانک براساس نیاز مشتریان در سال جاری خبر داد.

به گزارش می‌متالز، این نشست که باحضور عضو هیات مدیره و مدیران ارشد بانک نیز برگزار شد، دکتر فرزین با تاکید بر این که برنامه استراتژیک بانک با قدرت پیاده سازی خواهد شد، اظهار کرد: یکی از مهمترین محور‌های این برنامه، وجود محصولات متنوع با فرایند‌های متنوع است که براساس نیاز مشتریان تولید و ارائه خواهد شد.

مدیر عامل بانک ملی ایران با اشاره به اینکه افزایش سهم بانک در تمامی شاخصه‌های نظام بانکی با اهمیت است، خاطرنشان کرد: با همکاری همه کارکنان باید با پیاده سازی یک برنامه مدون و منسجم، به جبران عقب ماندگی‌ها و بهبود کسب سهم بازار در شبکه بانکی کمک کنیم.

وی تغییر در سیاست‌های فناوری اطلاعات بانک را در شرف تغییر خواند و با تاکید بر این که سطح خدمات رسانی در این بخش باید ارتقا یابد، اظهار کرد: سیاست‌های تازه‌ای در این بخش تدوین شده که از این پس همه محصولات بانک براساس نیاز مشتریان تولید می‌شود.

دکتر فرزین در ادامه این نشست اجرای درست و مطلوب بانکداری تجاری، شرکتی و خُرد را با استفاده از همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها در سطح بانک ملی ایران الزامی دانست و تاکید کرد: با تخصیص شعبی به امور شرکت‌های دانش بنیان، سبد خدمات اعتباری بانک را به سمت برآورد کردن خواسته‌های کسب و کار‌های دانش بنیان و استارتاپ‌ها هدایت کرده ایم.

وی اظهار داشت:دسترسی آحاد جامعه به خدمات مالی ضروری است، بنابراین بانک ملی ایران وظیفه دارد تا به تامین مالی مشاغل کوچک و به خصوص مشاغل خانگی بپردازد.

فرزین توسعه خدمات غیر حضوری، ایجاد بانکداری جامع و شرکتی، کاهش زیان دهی، رشد سپرده‌ها و کنترل مصارف را از جمله مهمترین برنامه‌های این بانک در سال جاری خواند و اظهار کرد: نقشه راه همه واحد‌های بانک در سال جاری مشخص است و همه باید با کار گروهی و هم افزایی به سمت دستیابی به آن اهداف حرکت کنیم.

وی بزرگترین ویژگی این بانک را وجود نیرو‌های توانمند آن دانست و ادامه داد: این امکان فراهم شده است که همه در بانک می‌توانند بر اساس شایستگی‌های حرفه‌ای شان ارتقا یابند.

وی اعتماد مردم به بانک ملی ایران را سرمایه اصلی این بانک خواند و با تاکید بر این که همه موفقیت‌های موسسه مالی بزرگ مدیون حمایت‌های عموم مردم است، اظهار کرد: بانک ملی ایران در سال گذشته موفقیت‌های بزرگی کسب کرد و در سال جاری نیز این روند ادامه خواهد یافت.

گفتنی است مدیر عامل بانک ملی ایران درسفر به استان قم، ضمن بازدید از شعب منتخب، با جمعی از کارکنان دیدار کرد و به بیان دیدگاه‌های خود برای بهبود روند فعالیت بانک پرداخت.

ارائه گزارش در بخش‌های مختلف توسط سید رسول میرخلفی رئیس اداره امور شعب استان قم و پرسش و پاسخ و تبادل نظر از دیگر بخش‌های این هم اندیشی بود.

منبع: شبکه خبری اقتصاد و بانک ایران (ایبنا)

عناوین برگزیده