تاریخ: ۱۷ دی ۱۳۹۷ ، ساعت ۰۰:۵۸
بازدید: ۲۲۹
کد خبر: ۲۶۰۸۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
زاهدی:

پرداخت بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال از مطالبات درمان استان کرمان

می متالز - قرارگرفتن بازنشستگان فولاد در ردیف شماره ۷، همسان سازی و پرداخت حقوق، عیدی و مطالبات بازنشستگان فولاد اولویت اصلی برای بازنشستگان فولاد در لایحه بودجه ۹۸ است.
پرداخت بیش  از ۱۵۰ میلیارد ریال از مطالبات درمان استان کرمان

به گزارش می متالز به نقل از خبرگزاری فارس از کرمان، محمدمهدی زاهدی اظهارداشت: صندوق بازنشستگی فولاد استان کرمان از سال ۹۲، بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی استان کرمان بدهکار و اخیرا به قراردادهای مراکز درمانی استان و عدم ارائه خدمات به بازنشستگان فولاد منجرشده است.

زاهدی خاطرنشان کرد: با پیگیری های صورت گرفته و نشست با رئیس جمهور، ربیعی وزیر کار و رفاه اجتماعی سابق و شریعتمداری وزیر جدید کار و رفاه اجتماعی و مدیران کشوری، بیش از یک سوم از طلب بازنشستگان فولاد به مراکز درمانی پرداخت و پیگیر پرداخت مابقی آن از سوی صندوق فولاد کشوری هستیم تا لغو قرارداد از سوی مراکز درمانی استان صورت نگیرد.

وی دررابطه با لایحه بودجه سال ۹۸ اظهار داشت: در این لایحه قرارگرفتن بازنشستگان فولاد در ردیف شماره ۷، همسان سازی و پرداخت حقوق، عیدی و مطالبات بازنشستگان فولاد اولویت اصلی برای بازنشستگان فولاد است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: نشستی با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و با حضور روسای کانون های بازنشستگی فولاد کشور برگزار و مقرر گردید به مشکلات بازنشستگان فولاد در اسرع وقت رسیدگی گردد.

عناوین برگزیده