تاریخ: ۰۳ تير ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۴۶
بازدید: ۷۹۵
کد خبر: ۲۶۴۲۶۵
سرویس خبر : اجتماعی

حمایت قاطع صنایع مس ایران از مس رفسنجان برای آسیایی شدن

‌می‌متالز - علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در دیدار با مدیران مس رفسنجان از برنامه‌های این باشگاه برای رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا حمایت کرد.

به گزارش می‌متالز، وقتی مس کرمان به لیگ برتر صعود کرد، این تصور برای اهالی فوتبال ایجاد شد که نماینده کرمان به دلیل قدمتی که در مجموعه مس دارد، حکم تیم اول صنایع مس را پیدا می‌کند و مس رفسنجان که طی دو سال اخیر با مثلث مجید زین الدینی، علی علیزاده و محمد ربیعی شگفتی ساز لیگ برتر بوده و خودش را به جمع شش تیم برتر ایران رسانده، به حاشیه رانده می‌شود، اما در ملاقات رئیس صنایع مس ایران با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه مس رفسنجان، مشخص شد.

دکتر علی رستمی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران از برنامه‌های جامع باشگاه مس رفسنجان برای رسیدن به آسیا حمایت می‌کند. دکتر رستمی در این ملاقات تاکید کرد مسیری که مس رفسنجان تا به امروز طی کرده یک مسیر رویایی بوده و صنایع مس همچنان از برنامه‌های این گروه حمایت می‌کند تا مس رفسنجان با ادامه این روند در سال‌های آینده سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد و فراتر از لیگ برتر ایران در سطح قاره بدرخشد.

منبع: پارس فوتبال

عناوین برگزیده