تاریخ: ۲۴ دی ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۳:۲۳
بازدید: ۲۰۵
کد خبر: ۲۶۴۴۰
سرویس خبر : آهن و فولاد

راهکار صنعت فولاد ایران آمایش صحیح زنجیره تولید است

می متالز - مدیرعامل شرکت صنعت ورق آرین‌پاژ اظهار کرد: بررسی روند صادرات در کشور از سال ۹۰ به بعد نشان می‌دهد ما در بخش بندی و برندینگ محصولاتمان هم در داخل و هم خارج از کشور با یک شکاف جدی مواجه ایم و این شکاف به مرور عمیق‌تر هم شده است.
راهکار صنعت فولاد ایران آمایش صحیح زنجیره تولید است

به گزارش می متالز، محمد مهدی یارجانلی با بیان این مطلب در ادامه افزود: شرکت صنعت ورق آرین‌پاژ به برنامه‌ریزی ایجاد یک هایپرمارکت تخصصی فولاد برای نخستین بار در ایران به نام صنعت ورق آرین پاژ اقدام کرده تا در کنار تولید، از تخصص خود در حوزه مارکتینگ، برندینگ و شناخت دقیق تولیدکنندگان و مصرف کنندگان داخل و خارج از مرزها استفاده کند و آنها را به یکدیگر پیوند دهد.

وی ادامه داد: البته این اتفاق در سایر کشورها نیز وجود دارد و صادرات عملا از طریق شرکت هایی که مبنای علمی، فنی و تجارت مابین رشته ای داشته و از دانش بومی برخوردارند و هم از تولید و هم بازار  بین المللی سررشته دارند انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت صنعت ورق آرین‌پاژ گفت: راهکار صنعت فولاد ما در وهله اول توام با آمایش صحیح تمامی بخش های زنجیره استخراج، تولید تا مصرف فولاد و در نظر گرفتن سرانه مصرف واقعی با  شناخت صحیح فرصت ها و تهدیدات آن و در وهله بعد شناخت نیازها و توانمندی ها و استفاده درست از این اطلاعات با یک نگاه سیستمی و جامع و به دور از تصمیمات یک سویه و متعصبانه با تشریک مساعی و سینرژی بیشتر در این شرایط تحریم ها و جنگ تحمیلی اقتصادی گام برداریم.

وی ادامه داد: یکی از راهکارهای ما  پیشنهاد تغییر رویکرد صنعت ورق آرین پاژ و نگاه سهامداران، همکاران و مسئولین دولتی بود به گونه ای که هم اکنون در کنار تولید، تامین نیاز ورق های فولادی کیفی در کشور و ایجاد دانش بومی در راستای تحقق اهداف کلان افق 1404 فولاد کشور و برنامه های صادرات محور اقدام به تعریف، تکمیل و اجرای  طرح هایپر مارکت تخصصی فولاد شد.

منبع: عصر معدن
عناوین برگزیده