تاریخ: ۱۰ تير ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۶:۳۲
بازدید: ۱۳۶
کد خبر: ۲۶۴۸۳۲
سرویس خبر : مسکن و ساختمان

دو خبر جدید برای افرادی که در تهران خانه دولتی می‌خواهند

‌می‌متالز - به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران پالایش متقاضیان در استان تهران به اتمام رسیده و ارسال پیامک به متقاضیان از ابتدای هفته آغاز شده و متقاضیان باید ظرف مدت ۲ هفته آورده اولیه خود را که ۴۰ میلیون تومان است، واریز کنند. وی اضافه کرد: در صورتی که متقاضیان آورده خود را تکمیل نکنند حذف نشده، اما به انتهای فهرست برای تکمیل واحد‌ها منتقل می‌شوند.

به گزارش می‌متالز، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از ظرفیت سازی برای ثبت نام جدید نهضت ملی مسکن در کشور ایجاد شده و در استان تهران و شهر‌های جدید تهران خبر داد.

خلیل محبت خواه افزود: ظرفیت سازی برای ثبت نام جدید نهضت ملی مسکن در کشور ایجاد شده و در استان تهران و شهر‌های جدید تهران هم ظرفیت جدید ایجاد شده و ثبت نام برای شهر‌هایی از جمله پرند، هشتگرد و ایوانکی هم ایجاد خواهد شد.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران پالایش متقاضیان در استان تهران به اتمام رسیده و ارسال پیامک به متقاضیان از ابتدای هفته آغاز شده و متقاضیان باید ظرف مدت ۲ هفته آورده اولیه خود را که ۴۰ میلیون تومان است، واریز کنند. وی اضافه کرد: در صورتی که متقاضیان آورده خود را تکمیل نکنند حذف نشده، اما به انتهای فهرست برای تکمیل واحد‌ها منتقل می‌شوند.

به گفته رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی ثبت نام مجدد متقاضیان نهضت ملی مسکن از ۱۵ تیر آغاز شده و با توجه به تامین اراضی در این بخش دوره جدیدی از ثبت نام‌ها در شهر‌هایی که ظرفیت سازی ایجاد شده آغاز می‌شود.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی جماران (جی پلاس)

عناوین برگزیده