تاریخ: ۱۰ تير ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۹:۲۶
بازدید: ۱۴۷
کد خبر: ۲۶۴۸۸۳
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

درخواست رسیدگی به پرونده مالباختگان یک شرکت خودرویی

‌می‌متالز - جمعی از مالباختگان خودرویی مفتاح رهنورد تقاضای مکرر خود را برای رسیدگی به پرونده مذکور مطرح و از مسؤولان خواستند با رسیدگی به این پرونده آن‌ها را در دستیابی به اموال از دست رفته‌شان یاری کنند.

به گزارش می‌متالز، کاربران با ثبت پویشی با عنوان «درخواست رسیدگی به پرونده مالباختگان خودرویی مفتاح رهنورد» عنوان کردند که با گذشت ۵ سال از پرونده شکایت، هنوز این پرونده به نتیجه‌ای نرسیده است.

امضا کنندگان این پویش در راستای رسیدگی به شکایت، تعیین تکلیف و جبران خسارت مالباختگان خواستار تشکیل ستادی با عضویت نمایندگان قوه قضائیه و دادگستری، وزارت اطلاعات، کمیسیون صنعت و اصل نود مجلس شورای اسلامی و سازمان بازرسی کل کشور شدند.

این مالباختگان عنوان کردند که با توجه به گذشت ۵ سال از پرونده شکایت بیش از ۱۷۰۰ نفر از شرکت خودرویی «مفتاح رهنورد» تاکنون هیچ کدام از شکات به ریالی از حق و حقوق خود نرسیده‌اند که این امر علاوه بر صرف هزینه و وقت فراوان در روند رسیدگی و اطاله دادرسی باعث به وجود آمدن ناامیدی و سرخوردگی در زندگی و معضلات در معیشت مالباختگان و خانواده ایشان شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

عناوین برگزیده