تاریخ: ۰۹ تير ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۱:۰۲
بازدید: ۱۳۶
کد خبر: ۲۶۴۹۵۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

پیام تبریک سرپرست اداره کل صمت گلستان به مناسبت روز ملی صنعت و معدن

‌می‌متالز - درویش علی حسن زاده سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان در پیامی فرا رسیدن دهم تیر ماه روز ملی صنعت و معدن را به تمامی فعالان این عرصه تبریک گفت.

به گزارش می‌متالز، متن پیام تبریک سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان بدین شرح است:

فرارسیدن دهم تیر ماه روز ملی صنعت و معدن فرصت مغتنمی است تا با تبیین و معرفی دستاورد‌های صنعتی و معدنی کشور عزیزمان ایران و به تبع آن استان گلستان، نقش کلیدی این دو حوزه را در اقتصاد و تحقق اهداف بلندمدت کشور یادآور شویم، عرصه‌ای که تلاش‌های تحسین برانگیز غیور مردان پولادین، چرخ‌های موتور پیشرفت کشور را به حرکت درآورده و با عزمی ملی و مدیریتی جهادی به پیش می‌رود.

در سالی که به تدبیر و درایتی توام با آینده‌نگری از سوی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به نام "تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین" مزین شده، باید توسعه صنایع دانش بنیان و ایجاد مشاغل پایدار را در کنار صیانت از اشتغال موجود در دستور همه امور قرار داده و صنایع موجود را نیز به سمت ارتقاء دانش و پژوهش که افزایش بهره وری را به همراه دارد، سوق دهیم.

امید است با تکیه بر توان ملی و بهره برداری مناسب از فرصت‌های رشد و توسعه، صنعت کشور با فائق آمدن بر موانع پیش رو بتواند با شکوفایی روز افزون خود پایه‌های اقتدار کشور را تحکیم بیشتر بخشد.

اینجانب، فرارسیدن دهم تیر ماه، روز ملی صنعت و معدن را به یکایک تلاشگران و فعالان عرصه صنعت و معدن بویژه صنعتگران و معدنکاران سختکوش استان گلستان، تبریک عرض نموده، از تلاش ستودنی تمامی عزیزانی که در سنگر جهاد اقتصادی استوارانه، عزت و اقتدار ایران اسلامی را سرلوحه امور خویش قرار داده اند تقدیر و تشکر می‌نمایم.

درویش علی حسن زاده

سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت گلستان

منبع: سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده