تاریخ: ۱۱ تير ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۲:۱۱
بازدید: ۱۵۵
کد خبر: ۲۶۵۰۸۸
سرویس خبر : صنایع کوچک
در حاشیه بازدید از چند واحد صنعتی تولید لوازم‌خانگی در اصفهان مطرح شد؛

صنعت لوازم‌خانگی ایران بر تحریم پیروز شده و به خودکفایی رسیده است

‌می‌متالز - مدیرکل دفتر صنایع لوازم‌خانگی و اداری وزارت صمت، ضمن حضور در اصفهان و در حاشیه بازدید از چند واحد صنعتی تولید لوازم‌خانگی، گفت: امروز صنعت لوازم‌خانگی در ایران بر تحریم پیروز شده و خودکفایی در این زمینه محقق شده است.

به گزارش می‌متالز، محسن شکر الهی افزود: صنعت لوازم‌خانگی ایران امروز به سطح چهارم از توسعه و تحقیق و طراحی پایه در او بی ام رسیده است.

وی ادامه داد: این نوید را به مردم عزیز کشورمان می‌دهیم که تا سه سال آینده به مدیریت راهبردی در این صنعت و سطوح تحقق‌یافته مدیریت استراتژیک در این صنعت خواهیم رسید.

مدیرکل دفتر صنایع لوازم‌خانگی و اداری وزارت صمت با اشاره به برنامه دولت برای حمایت از تولیدکنندگان، عنوان کرد: دولت سیزدهم به‌عنوان دولت بازار ساز خواهد بود و کمک‌های لازم را به بخش خصوصی ارائه خواهد داد تا بتوانند به سمت تأمین بیشتر نیاز‌های داخل و توسعه صادرات حرکت کنند.

وی اضافه کرد: در مجموعه وزارت صمت با حمایت از تولیدکنندگان می‌کوشیم تا بومی‌سازی دانش طراحی را در کشور شکل دهیم و این موضوع در فرآیند و تولید محصول و استفاده از فناوری‌های جدید خود را نشان خواهد داد.

شکرالهی یادآور شد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های کلان که با همکاری بخش خصوصی و مجموعه‌های دانش‌بنیان و دانشگاهی انجام‌شده، امیدواریم بتوانیم زنجیره ارزش را به‌صورت کامل در کشور محقق کنیم و کیفیت و کمیت محصولات تولیدی را توسعه دهیم.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده