به گزارش میمتالز، حجت مومنی، سرپرست امور هماهنگی و نظارت بر فوریتهای برق شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: با هدف تکریم شهروندان و اطلاع رسانی بروز حوادث احتمالی شبکه، متخصصان این شرکت با اجرای برنامهای فشرده، اقدام به جمع آوری و ثبت دادههای مربوط به مشترکان کرده و با طراحی و راه اندازی سامانهای هوشمند، از این پس در صورت وقوع هرگونه حادثهای که منجر به قطع برق در سطح شبکه فشار متوسط شهر تهران شود، مراتب از طریق پیامک به اطلاع مشترکان ساکن در محدوده وقوع حادثه، خواهد رسید.
وی افزود: این طرح نوآورانه که برای نخستین بار در کشور در حوزه برق پایتخت، اجرایی شده است با آگاه سازی مشترکان از علت بروز خاموشی و اعلام حضور گروههای فنی در محل به منظور رفع عیب رخ داده، توانسته است تا حد قابل توجهی تماسهای تلفنی را با مرکز پاسخگویی این شرکت، کاهش و میزان رضایت مندی مشترکان را افزایش دهد.
سرپرست امور هماهنگی و نظارت بر فوریتهای برق شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ تصریح کرد: سامانه مزبور به منظور افزایش تعامل با شهروندان به صورت دوسویه طراحی شده به این معنی که شهروندان علاوه بر دریافت پیامک، قادر به پاسخگویی به پیامکهای ارسالی نیز هستند و از این طریق امکان تغییر در اطلاعات پایگاه دادههای مشترکان، اصلاح شمارههای تلفن همراه و ارزیابی رضایت مشترکان فراهم شده است.
وی خاطرنشان کرد: پیامک ارسالی حاوی لینکی است که از طریق آن، مشترکان میتوانند با دریافت و نصب نرم افزار "برق من" از اطلاعات بیشتر و خدمات گسترده غیرحضوری در حوزه برق بهرهمند شوند.
منبع: خبرگزاری تسنیم