تاریخ: ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۱:۳۲
بازدید: ۳۱۸
کد خبر: ۲۶۸۰۰۱
سرویس خبر : اجتماعی

نتایج ثبت نام وام ضروری بازنشستگان اعلام شد + آدرس سایت

‌می‌متالز - مرتضایی فرد مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به مشخص شدن نتایج ثبت نام وام ضروری ۱۵ میلیون تومانی این صندوق گفت: نتایج ثبت نام وام ضروری که ۳۱ اردیبهشت ماه مهلت ثبت نام آنلاین آن به اتمام رسیده بود، مشخص شد.

به گزارش می‌متالز، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از مشخص شدن نتایج ثبت نام اینترنتی وام ضروری ۱۵ میلیون تومانی این صندوق خبر داد.

طبق اعلام روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، محمود مرتضایی فرد با اشاره به مشخص شدن نتایج ثبت نام وام ضروری ۱۵ میلیون تومانی این صندوق گفت: نتایج ثبت نام وام ضروری که ۳۱ اردیبهشت ماه مهلت ثبت نام آنلاین آن به اتمام رسیده بود، مشخص شد.

وی با بیان اینکه نتایج و اسامی واجدان شرایط از اول مرداد ماه۱۴۰۱ در درگاه خدمات الکترونیکی صندوق به نشانی sabasrm.ir قابل مشاهده است، افزود: بازنشستگان می‌توانند با شماره دفترکل بازنشستگی، کد ملی و شماره حساب بانک صادرات که از آن حقوق بازنشستگی دریافت می‌کنند، نتایج اعلامی را مشاهده کنند.

وی ادامه داد: ورثه پسر که در سه سال آینده از لیست وظیفه بگیری حذف می‌شوند، وظیفه بگیران تک ورثه‌ای که سن آنان بیش از ۸۰ سال باشد، بازنشستگان و وظیفه بگیرانی که حکم ترمیم سال جاری برای آنان صادر نشده باشد و درخواست‌هایی که فرم رضایت نامه وراث آن‌ها در سامانه تایید نشده باشد، چهار دسته‌ای هستند که در ابتدا از لیست واجدین شرایط حذف شده اند.

مرتضایی فرد اظهار داشت: پس از حذف این چهار گروه، تمامی متقاضیان باقی مانده بر اساس عواملی، چون مجموع مانده وام‌های ضروری دریافتی (به ترتیب از کمترین به بیشترین مجموع وام دریافتی) و حقوق دریافتی (بر اساس آخرین حکم صادره و به ترتیب از کمترین به بالاترین حقوق دریافتی) به صورت سراسری اولویت بندی شدند و از میان ۳۰۰ هزار نفر ثبت نام کننده، ۲۴۰ هزار نفر واجد شرایط دریافت وام شدند که براساس اولویت بندی در ۸ مرحله به حساب حقوقی آنان واریز می‌شود.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی جماران (جی پلاس)

عناوین برگزیده