تاریخ: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۵:۴۹
بازدید: ۶۱۴
کد خبر: ۲۶۹۷۳۹
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

مراسم معارفه مدیرعامل و اعضای جدید هیأت مدیره جدید باشگاه مس سونگون برگزار شد

‌می‌متالز - مراسم تودیع «محمدرضا کافی» مدیرعامل پیشین و معارفه «رسول خطیبی» مدیرعامل جدید باشگاه مس سونگون و اعضای جدید هیات مدیره باشگاه برگزار شد.

به گزارش می‌متالز به نقل از مس پرس، مراسم تودیع «محمدرضا کافی» مدیرعامل پیشین و معارفه «رسول خطیبی» مدیرعامل جدید باشگاه مس سونگون و اعضای جدید هیات مدیره باشگاه با حضور «محمد قراخانلو» مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی، «حسین تقدسی» معاون مالی و اقتصادی شرکت مس و «مهدی رضایی مقدم» مدیر گروه حراست و اعضای هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی مس سونگون برگزار شد.

در این مراسم که عصر امروز چهارشنبه ۱۲ مرداد ماه در محل شرکت مس برگزار شد، «رسول خطیبی» با تصمیم هیات مدیره باشگاه به‌عنوان مدیرعامل جدید باشگاه مس سونگون معرفی شد.

بر اساس این گزارش، «حسین تقدسی» معاون مالی و اقتصادی شرکت ملی مس در این مراسم با تاکید بر انضباط و شفافیت مالی، گفت: معیار حرکت باشگاه‌ها باید بودجه مصوب شده باشد و بودجه معیار و خط کش برنامه ریزی و اقدامات باشگاه است.

وی با اشاره به لزوم تقویت بحث‌های فرهنگی به عنوان ضرورت شرایط کنونی عنوان کرد: تقویت موضوع اخلاق در امر ورزش بسیار حائز اهمیت است و باید بیش از گذشته در دستور کار قرار گیرد.

در ادامه این جلسه، «محمدرضا کافی» مدیرعامل پیشین باشگاه سونگون گزارشی از آخرین وضعیت، اقدامات و موفقیت‌های باشگاه در حوزه رشته‌های ورزشی بویژه فوتسال ارائه داد.

همچنین در بخش دیگری از این جلسه، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره جدید باشگاه به بیان نقطه نظرات و برنامه‌های پیشنهادی برای ارتقای سطح حرفه‌ای باشگاه پرداختند.

گفتنی است در پایان این مراسم از زحمات «محمدرضا کافی» مدیرعامل پیشین باشگاه مس سونگون با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد.

مراسم معارفه مدیرعامل و اعضای جدید هیأت مدیره جدید باشگاه مس سونگون برگزار شد

مراسم معارفه مدیرعامل و اعضای جدید هیأت مدیره جدید باشگاه مس سونگون برگزار شد

منبع: مس پرس

عناوین برگزیده