تاریخ: ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۳:۲۴
بازدید: ۱۲۴
کد خبر: ۲۷۲۵۲۰
سرویس خبر : آهن و فولاد
بیانیه نماینده مبارکه در خصوص تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه؛

مبارزه با فساد را حرکتی لازم برای تطهیر اقتصاد کشور می‌دانم

‌می‌متالز - نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی در خصوص حواشی اخیر گزارش تحقیق و تفحص فولاد مبارکه بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش می‌متالز، پروین صالحی، نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی در خصوص حواشی اخیر گزارش تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه بیانیه‌ای صادر کرد.

نماینده مردم شهرستان مبارکه در این بیانیه مبارزه با فساد را حرکتی لازم برای تطهیر اقتصاد کشور دانست و اظهار کرد: "این‌جانب عقیده دارم فولاد مبارکه یک صنعت عظیم است که نقش آن در رونق تولید و اشتغال و مقابله با مشکلات سنگین ناشی از تحریم‌های ناجوانمردانه و پشتیبانی این مجموعه از بخش‌های فرهنگی و اجتماعی را هرگز نباید فراموش کرد. نکته‌ای که دشمنان قسم خورده مردم ایران هم به خوبی می‌دانند و تخریب ان را در دستور کار قرار داده اند. "

مبارزه با فساد را حرکتی لازم برای تطهیر اقتصاد کشور می‌دانم


در قسمت دیگری از بیانیه پروین صالحی آمده است: "من موافق تحقیق از این شرکت به صورت منطقی و با نظارت قوه قضاییه بودم، اما به دور از هیاهو و عوارضی که کاملا برای نظام قابل پیش‌بینی بوده است. متاسفانه با سهل‌انگاری، یک پیش‌نویس تاییدنشده که به گفته رییس هیئت تحقیق و تفحص، بخش‌هایی از آن، دست‌کاری هم شده توسط برخی خبرگزاری‌ها منتشر شد. "

نماینده مردم مبارکه در این بیانیه خاطرنشان کرد:"من به‌عنوان نماینده مردم، قاطعانه با هر حرکتی که بخواهد حق جوانان و خانواده‌های شهرستان مبارکه را نادیده بگیرد مقابله خواهم کرد و به‌هیچ‌وجه کمک‌هایی که از سوی شرکت فولاد مبارکه به شهرستان شده است را غیرقانونی نمی‌دانم، بلکه میزان آن را بسیار کمتر از حقوق این مردم صبور می‌دانم. "

مبارزه با فساد را حرکتی لازم برای تطهیر اقتصاد کشور می‌دانم

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده