تاریخ: ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ ، ساعت ۰۹:۳۸
بازدید: ۱۱۶
کد خبر: ۲۷۳۴۰۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

مسیر منتهی به جاده معادن شهرقدس تا اواسط آبان ماه آسفالت می‌شود

‌می‌متالز - رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان قدس گفت: مسیر ۱۷۰۰ متری که جاده معادن را به گرمدره وصل می‌کند تا اواسط آبان ماه آسفالت می‌شود.

به گزارش می‌متالز، رضا شایسته رییس اداره محیط زیست شهرستان قدس اظهار کرد: پلی در قسمت مسیر گرمدره و کوهک سال گذشته احداث شد که جاده معادن را به گرمدره وصل می‌کند و بخش قابل توجهی از کامیون‌های معادن و بار ترافیکی منطقه هفت جوی را کاهش داده است.

وی گفت: طول این مسیر ۱۷۰۰ متر و فاقد آسفالت بوده و غبار زیادی در منطقه ایجاد می‌کند که در این خصوص با واحد‌ها صحبت شد تا اقدام به آسفالت پل کنند و هیات امنایی در انجمن شن و ماسه تشکیل شده که با انجام کمک‌های مالی و انتخاب پیمانکار، این قسمت آسفالت خواهد شد و طبق وعده داده شده تا اواسط آبان ماه آسفالت آن انجام می‌شود.

تعداد بازدید : 1

رییس اداره محیط زیست شهرستان قدس به جمع آوری نخاله‌های این مسیر با انجام آسفالت آن اشاره کرد و افزود: در سال ۹۸ نیز بخش زیادی از نخاله‌های ساختمانی از جاده معادن جمع آوری و آسفالت جاده انجام شد و در مورد این پل هم آسفالت پل در دستور کار بوده و مکاتباتی توسط فرمانداری با صمت و بنیاد مسکن انجام شده و با این اقدام در کاهش بار آلودگی منطقه تاثیر به سزایی خواهد داشت.

شایسته در خصوص نخاله‌های انباشته شده در حاشیه معابر و خیابان‌ها بیان کرد: جمع آوری نخاله‌ها باید توسط شهرداری انجام شود و شهرداری باید عزم جدی در پاکسازی شهر و جلوگیری از تخلیه نخاله‌ها در اطراف خیابان و زمین‌های خالی داشته و برای گود نخاله نیز فکر اساسی کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

عناوین برگزیده