تاریخ: ۰۴ مهر ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۴۸
بازدید: ۲۴۶
کد خبر: ۲۷۵۱۳۱
سرویس خبر : آهن و فولاد
پیام مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز به مناسبت هفته دفاع مقدس

استمرار مسیر رشد و بالندگی کشور مرهون رادمردی حماسه آفرینان دفاع مقدس

می متالز - «محسن مصطفی پور» مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز پیامی را به مناسبت هفته دفاع مقدس صادر کرد که در ذیل می خوانید.

به گزارش می متالز، متن پیام مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی‌ریز به مناسبت هفته دفاع مقدس به شرح زیر است:

ﺑﺴﻢ رب اﻟﺸﻬﺪاء واﻟﺼﺪﻳﻘﻴﻦ

سلام و درود خدا بر امام راحل عظیم‌الشأن، شهدا و ایثارگران عزیز هشت سال دفاع مقدس.

در تاریخ هر ملتی صفحات زرینی از حماسه و پایمردی وجود دارد که برای همیشه نهال غرور و افتخار را در دل‌ها می‌نشاند؛ لحظاتی که با صلابت و عظمت خود روح را گرمی می‌بخشد و با جوشش خویش همت را به اهتزاز در می‌آورد.

هفته دفاع مقدس، موسم ماندگار بیداردلانی است که هفت شهر عشق را در هشت بهار آزادگی پیمودند، ایامی که همچون نگینی تا همیشه‌ی زمان بر تارک تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان می‌درخشد.

برگ زرینی از درخشش جان‌های تابناک و ثمره خون‌های پاک مردان و زنانی که با ایثار و شهادت، قله‌های مقاومت، غیرت، رشادت و دلیری را فتح کردند.

در تاریخ یکصد سال اخیر ایران و جهان، دفاع مقدس گنجینه‌ای بی‌بدیل از مجاهدت‌های ماندگار ایرانیان و نمادی از ایمان، نجابت، همیت و شجاعت است؛ دفاع در نبردی نابرابر به‌عنوان طولانی‌ترین جنگ متعارف جهان در قرن بیستم که موجبات سرافرازی و اعتلای ایران اسلامی شد.

دستیابی به رهیافت خودکفایی و پیشرفت اقتصادی و صنعتی کشورمان نیز مرهون این دلاوری‌ها و ایستادگی‌هایی است که برکت و عطر اخلاص آن تا به امروز تجلی داشته و دارد.

اینجانب، این نقطه‌ی عطف تاریخ انقلاب اسلامی را مغتنم می‌شمارم و با تجلیل و یادمان از شهدا و ایثارگران پر افتخار، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استحکام گام دوم انقلاب اسلامی را ارج نموده که بی شک به یمن تلاش توأمان با درایت همه صنعتگران، مسیر تعالی و بالندگی و آبادانی را طی خواهیم کرد.

در سالگرد حماسه‌آفرینی مجاهدان بزرگ دفاع مقدس، با ادای احترام به روح پرفتوح بنیانگذار انقلاب اسلامی امام‌خمینی رضوان‌الله تعالی‌ علیه و شهدای دفاع مقدس و تعظیم در برابر مجاهدت‌های آزادگان، ایثارگران و رزمندگان غیور، از خداوند متعال توفیق صیانت ونشر معارف پرشور و شعور این رویداد برجسته و پیروی از راه روشن شهیدان، در سایه رهبری حکیمانه حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای حفظه‌الله، برای تحقق آرمان ایران همیشه مقتدر را طلب می‌نمایم.

محسن مصطفی پور

مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز

تعداد بازدید : 1
عناوین برگزیده