تاریخ: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ ، ساعت ۲۰:۳۵
بازدید: ۲۱۰
کد خبر: ۲۷۷۲۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

مشکلات واحدهای صنعتی پائین دستی وابسته به فولاد استان آذربایجان غربی بررسی شد

می متالز - نشست ستاد تدابیر ویژه برای بررسی، پیگیری و رفع مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی پائین دستی وابسته به فولاد استان آذربایجان غربی برگزار شد.
مشکلات واحدهای صنعتی پائین دستی وابسته به فولاد استان آذربایجان غربی بررسی شد

به گزارش می متالز، علی اکبری معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی در این نشست با اشاره به این که شرکت فولاد مبارکه اصفهان تنها واحد مادر فولادی در کشور است گفت: استان آذربایجان غربی بعنوان قطب تولید انواع تریلرها، تانکرهای حمل سوخت و انواع بونکر می باشد نیازمند تامین ورق های فولادی بصورت انبوه است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر در آذربایجان غربی تعداد 45 واحد وابسته به فولاد با ظرفیت بیش از 130 هزار تن تولید و با اشتغالزایی برای 2776 نفر در حال فعالیت می باشند.

علی اکبری اظهار داشت: با توجه به اشتغال آفرینی واحدهای تولیدی مرتبط با فولاد در استان بررسی و مرتفع ساختن مشکلات پیش روی این واحدها یکی از الزامات جهت رونق و فعال سازی صنایع فولاد می باشد.

در ادامه این جلسه که با حضور نمایندگان فولاد مبارکه اصفهان و مدیران عامل واحدها مذکور که جهت بررسی و مشکلات تامین مواد اولیه مورد نیاز واحدهای مرتبط با فولاد در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی برگزار شد مورد بحث و تبادل نظر درخصوص مشکلات موجود قرار گرفت و برای رفع موانع موجود تصمیمات خوبی اتخاذ گردید.

عناوین برگزیده