تاریخ: ۱۷ دی ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۲:۳۲
بازدید: ۱۴۷
کد خبر: ۲۸۷۲۰۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان خبر داد؛

پرداخت بیش از ۸۰ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی در استان سمنان

‌می‌متالز - مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از پرداخت بیش از ۸۰ میلیارد ریال تسهیلات مشاغل خانگی در این استان خبر داد.

به گزارش می‌متالز، علی تشنه دل با اعلام این خبر گفت: در راستای رونق کسب و کار و ایجاد اشتغال از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۲۸ طرح مشاغل خانگی در استان تسهیلاتی به به ارزش بیش از ۸۰ میلیارد ریال دریافت کرده اند.

وی با بیان اینکه تسهیلات پرداختی زمینه اشتغال بیش از ۱۵۰ نفر را فراهم کرده است افزود: در این مدت همچنین ۲۷۷ طرح مشاغل خانگی در استان سمنان جهت دریافت تسهیلات به ارزش بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال به بانک‌های عامل استان معرفی شده اند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان سمنان افزود: از ابتدای سال تا کنون ۶۲۰ متقاضی در سامانه مشاغل خانگی استان جهت دریافت مجوز مشاغل خانگی و تسهیلات ثبت نام کرده اند و برای آن‌ها مجوز صادر شده است.

علی تشنه دل اظهار داشت: هدف از اجرای طرح توسعه مشاغل خانگی استفاده از ظرفیت‌های فراوان مشاغل خانگی از جمله پایین بودن هزینه، انعطاف پذیری و جلوگیری از هدر رفت منابع است و افزایش سهم مشاغل خانگی در اقتصاد مناطق، حضور کسب و کار‌های خانگی در عرصه ملی، اتصال به بازار‌های هدف و توانمندی متقاضیان از مهم‌ترین دستاورد‌های این طرح است.

منبع: شاتانیوز

عناوین برگزیده