تاریخ: ۲۸ دی ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۵:۴۰
بازدید: ۱۸۸
کد خبر: ۲۸۸۶۶۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

طلا آماده گذر از خط مقاومت بی سابقه دو میلیون تومانی شد + قیمت سکه

‌می‌متالز - قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار تحت تاثیر گرانی دلار و قیمت‌های اونس جهانی به ۱.۹۹ میلیون تومان رسید و آماده گذر از خط مقاومت بی سابقه دو میلیون تومانی شد.

به گزارش می‌متالز، آخرین تحولات بازار‌های ارز و طلا و سکه نشان از موج نصف و نیمه دیگری از التهاب و افزایش قیمت‌ها دارد و در روزی که دلار به نیمه کانال ۴۲ هزار تومانی رسیده و به ۴۲ هزار و ۴۵۰ تومان افزایش یافته، قیمت طلای ۱۸ عیار هم آماده ثبت رکورد‌های بی سابقه و جدید شده است.

براساس این گزارش، قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار تحت تاثیر گرانی دلار و قیمت‌های جهانی با افزایش ۹۰ هزار تومان به ۱.۹۹ میلیون تومان رسید تا شاید فردا یا در روز‌های آینده از خط مقاومت ابرکانال ۲ میلیون تومانی هم رد شود. هر مثقال طلا هم ۸.۶۶ میلیون تومان بوده و هر انس طلا در بازار‌های جهانی ۱.۹ هزار دلار ارزش گذاری شده است.

با این اوصاف در شرایطی اقدام بانک مرکزی به عرضه ۵۰۰ هزار سکه ربع در بورس کالا با قیمت‌های بیش از ۷ میلیون تومانی، اثری نگذاشته که قیمت سکه طرح جدید و قدیم به ۲۲.۴۹ و ۲۱.۳ میلیون تومان رسیده است. بهای نیم و ربع سکه هم از مرز ۱۳.۲۵ و ۸.۷۵ میلیون تومانی عبور کرد و سکه گرمی هم ۴.۵ میلیون تومان معامله شد.

منبع: بورس پرس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده