تاریخ: ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۰:۳۳
بازدید: ۷۳
کد خبر: ۲۹۰۱۹۹
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیرعامل فولاد مبارکه در بازدید از مجتمع فولاد سبا:

تنوع محصولات مجتمع فولاد سبا نمادی از خودباوری است

‌می‌متالز - محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه، به‌همراه جمعی از معاونان و مدیران این شرکت، از خطوط تولید مجتمع فولاد سبا بازدید و با مدیران و کارکنان این ناحیه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش می‌متالز، در ابتدای این بازدید، محمود محمدی فشارکی، مدیر مجتمع فولاد سبا به تشریح فرایند تولید و دستاورد‌های مجتمع فولاد سبا پرداخت و گفت: با تکیه‌بر دانش بومی و توانمندی‌های داخلی می‌توانیم هر گِرید فولادی را که موردنیاز کشور باشد تولید کنیم.

در ادامه، محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه نیز با تأکید بر ضرورت حفظ استاندارد‌های کیفی در تولید محصولات جدید، استفاده از دانش، تکنولوژی و فناوری روز دنیا را مهم دانست و گفت: تنوع محصولات مجتمع فولاد سبا نمادی از خودباوری است.

تولید محصولات جدید در جامعه امیدآفرینی می‌کند

وی تولید محصولات ویژه در این مجموعه صنعتی را حاصل آمیخته شدن تجربه و دانش دانست و افزود: اعتمادبه‌نفس متخصصان جوان داخلی در تولید محصولات و گرید‌های جدید تحسین‌برانگیز است و قطعاً چنین خبر‌هایی در جامعه امیدآفرینی خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه بر ضرورت خلق دانش و بومی‌سازی قطعات و تجهیزات موردنیاز برای تولید محصولات جدید تأکید کرد و عنوان داشت: انتظار می‌رود برای تأمین مواد اولیه موردنیاز تولید محصولات جدید، استفاده از قطعات و تجهیزات داخلی در اولویت باشد.

نهادینه‌سازی دانش تولید گرید‌های جدید

وی بر نهادینه‌سازی دانش تولید گرید‌های جدید تأکید کرد و متذکر شد: دست‌یابی به دانش تولید فولاد‌های ویژه بدون نیاز به حتی یک کارشناس خارجی کار آسانی نیست و ما می‌توانیم الگویی در تولید محصولات جدید فولادی کشور باشیم.

منبع: پایگاه خبری - تحلیلی ایراسین

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده