تاریخ: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۴:۵۰
بازدید: ۸۴۷
کد خبر: ۲۹۲۱۲۶
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

تندیس صادرکننده نمونه استانی سال ۱۴۰۱ استان فارس به مهندس زحمتکش مدیرعامل سالکو اهدا شد

‌می‌متالز - دکتر «محمدهادی ایمانیه» استاندار فارس گفت: تنها را عبور از مشکلات و رشد و توسعه‌ی اقتصادی توجه به تولید و صادرات غیرنفتی است.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب، دکتر «محمدهادی ایمانیه» استاندار فارس، با اهدای تندیس و لوح از تلاش‌ها و خدمات مهندس «مهدی زحمتکش» مدیرعامل مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب (سالکو)، تقدیر و تشکر نموده و انتخاب وی را به عنوان صادرکننده نمونه استانی سال ۱۴۰۱ استان فارس تبریک گفت.

تندیس صادرکننده نمونه استانی سال ۱۴۰۱ استان فارس به مهندس زحمتکش مدیرعامل سالکو اهدا شد

در لوح اهدایی استاندار فارس به مدیرعامل مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب با اشاره به اهمیت صادرات غیرنفتی در رشد و توسعه‌ی پایدار کشور آمده است: امروز صادرات غیرنفتی کلید رشد و توسعه پایدار هر کشور و منطقه است که در بالندگی، پیشرفت و سرافرازی آن نقش مهم و اساسی دارد.

اقتصاد کشورمان در چند سال اخیر به واسطه فشار‌های بین المللی و مشکلات داخلی، با فراز و نشیب‌هایی روبرو بوده است که در این میان تنها راه عبور از مشکلات و رشد و توسعه اقتصادی توجه به تولید و صادرات غیرنفتی به عنوان پیشران اقتصاد ملی است.

در قسمتی دیگر از این لوح اهدایی به مهندس زحمتکش آمده است: هر چند که در عرصه‌ی اقتصاد و صادرات، باز بودن تجارت جهانی موضوعی مهم و موثر است، اما موجب افتخار است که در شرایط فعلی و با وجود تحریم‌ها و تهدیدها، صادرکنندگان ما به عنوان سربازان جنگ اقتصادی، افتخارات بزرگی برای کشور و استان آفریدند و چرخه‌ی حیات اقتصادی کشور را پویا و فعال نگه داشتند، که این نشان از تعهد، عزم، تلاش دلسوزانه‌ی صادرکنندگان و فعالان اقتصادی استان فارس می‌باشد.

در پایان این لوح آمده است: ضمن پاسداشت بیست و ششمین سالروز ملی صادرات در استان فارس و با عنایت به حضور خستگی ناپذیرتان در بازار‌های جهانی و توسعه‌ی صادرات، انتخاب شما را به عنوان «صادر کننده نمونه استانی سال ۱۴۰۱ استان فارس» ارج نهاده و موفقیت روز افزونتان را از درگاه ایزد منان خواستاریم.

تندیس صادرکننده نمونه استانی سال ۱۴۰۱ استان فارس به مهندس زحمتکش مدیرعامل سالکو اهدا شد

منبع: مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب (سالکو)

عناوین برگزیده