تاریخ: ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۲:۳۷
بازدید: ۲۷۳
کد خبر: ۲۹۲۳۰۳
سرویس خبر : آهن و فولاد

رانندگان جرثقیل و پرسنل ایمنی و آتش نشانی عازم دوره آموزشی شدند

‌می‌متالز - دومین گروه از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی کارخانه فولادسازی مجتمع فولاد غدیر نی ریز عازم اصفهان شدند.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی مجتمع فولاد غدیر نی ریز، دومین گروه از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی کارخانه فولادسازی چهارشنبه ۲۶ بهمن ماه پس از برگزاری جلسه توجیهی، کلاس ایمنی و بازدید از کارخانه برای طی دوره آموزشی عازم شرکت فولاد مبارکه اصفهان شدند.

۳۲ نفر از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی کارخانه فولادسازی شامل رانندگان جرثقیل و پرسنل ایمنی و آتش نشانی در قالب دومین گروه، برای طی دوره یک ماهه آموزشی در مجتمع فولاد غدیر نی ریز حضور پیدا کردند.

در این جلسه که دکتر فرج الله نگهداری معاون منابع انسانی، مهندس رامین کیهان معاون بهره برداری و مهندس زارعی مدیر حراست مجتمع فولاد غدیر حضور داشتنند، بر توجه ویژه به فرصت به دست آمده و همدلی و همکاری در این دوره آموزشی تاکید شد و ضمن تبریک به پذیرفته شدگان، نکاتی پیرامون دوره‌های آموزشی، یادگیری فرهنگ کار و مسوولیت پذیری در طول دوره و بهره گیری از اساتید و مربیان زبده فولاد مبارکه در این دوره آموزشی بیان شد.

گفتنی است در این جلسه توجیهی پذیرفته شدگان پس از حضور در کلاس ایمنی مقدماتی و تحویل گرفتن تجهیزات ایمنی، به بازدید از بخش‌های مختلف کارخانه پرداختند.

رانندگان جرثقیل و پرسنل ایمنی و آتش نشانی عازم دوره آموزشی شدند

منبع: مجتمع فولاد غدیر نی ریز

عناوین برگزیده