تاریخ: ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۰:۵۰
بازدید: ۱۰۹
کد خبر: ۲۹۲۴۴۵
سرویس خبر : آهن و فولاد

پیام مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز به مناسبت فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران

‌می‌متالز - محسن مصطفی پور مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز به مناسبت فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران پیامی صادر کرد.

به گزارش می‌متالز به نقل از روابط عمومی مجتمع فولاد غدیر نی ریز، متن پیام مدیرعامل به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خدای سبحان را شاکرم که به برکت نفس قدسی حضرت روح الله و ایثار و فداکاری شهیدان والامقام، عصاره تاریخ بر صحیفه سرخ بهمن چکید و بهمن خونین را همچون رودی خروشان از ایثار در ایران عزیز، روان و واژه‌های جهاد و شهادت را از اوج اندیشه به ژرفای دل جاری ساخت.

بهمن ماه هر سال یادآور ایثار، ایستادگی و مبارزه ملتی است که با عزمی پولادین و تحت رهبری بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) با شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» جنبشی آغاز کردند که با برچیدن یکباره‌ی بساط استعمار به ثمر نشست تا دهه فجر آغاز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به عنوان برگ زرینی در دل تاریخ حیات این ملت باشد و صدای حقیقی آزادی و استقلال را با استمرار آرمان‌های والایش تحت منویات خردمندانه مقام معظم رهبری در جهان طنین انداز کند.

با پیروزی انقلاب اسلامی تحول عظیمی در ساحت‌های گوناگون اجتماعی، فرهنگی، علمی و از همه مهم تر، عرصه‌ی صنعتی در کشور عزیزمان ایران اسلامی محقق شد و روز به روز شاهد دستاورد‌های غرورآفرینی در عرصه‌های مختلف با همت و تلاش همه‌ی متخصصین و دلسوزان کشور از زنان و مردان شریف و نجیب هستیم و خواهیم بود.

اینک با ورود به چهل و چهارمین سال انقلاب شکوهمند اسلامی، باید با عبور از تمامی دشواری‌ها و مرور دستاورد‌های برآمده از تجربه تاریخی این سال‌ها تلاش مضاعفی در مسیر حمایت از این دستاورد‌ها و تحقق اهداف متعالی گام دوم انقلاب اسلامی انجام دهیم تا شاهد شکوفایی و پیشرفت‌های افتخارآفرین و بالندگی در بخش صنعتی کشور عزیزمان باشیم.

اینجانب در طلیعه درخشان چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای گرانقدر انقلاب، فرارسیدن ایام الله دهه فجر را به رهبر فرزانه انقلاب و همه فجرآفرینان و مردم مومن و انقلابی، به ویژه همکاران عزیزم در خانواده بزرگ فولاد غدیر نی ریز، تبریک و تهنیت عرض کرده و عزت، سربلندی و موفقیت ملت بزرگوار ایران را از خداوند سبحان خواستارم.

بر این باورم با بلند همتی و نوآوری و پاسداشت اهداف و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران شاهد توفیق روز افزون ایران اسلامی خواهیم بود و تصویری از اقتدار و عزت را به جهانیان نشان خواهیم داد.

محسن مصطفی پور

مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز

منبع: مجتمع فولاد غدیر نی ریز

پیام مدیرعامل مجتمع فولاد غدیر نی ریز به مناسبت فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران

عناوین برگزیده