تاریخ: ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ ، ساعت ۲۰:۲۷
بازدید: ۱۲۲
کد خبر: ۲۹۲۵۰۸
سرویس خبر : آهن و فولاد
مدیرعامل صندوق «بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و‌ عشایر»:

انتصاب مدیرعامل فولاد خراسان با رویکرد انقلابی و تحول‌آفرینی صورت گرفت

‌می‌متالز - مدیرعامل صندوق «بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و‌ عشایر» با بیان این که ۱۵ درصد ارزش بورس کشور مربوط به حوزه فلزات است، اظهار کرد: نگاه ما به مجتمع فولاد خراسان این است که این شرکتِ بزرگ، بخشی از این زنجیره و عضو موثری از خانواده‌ی بزرگ صنایع فلزی کشور است.

به گزارش می‌متالز، بیت‌اله برقراری با بیان این که یکی از ملاک‌های توسعه یافتگی در جهان امروز، وجود صنعت فولاد در یک کشور است، افزود: حساسیت فولاد خراسان به عنوان بزرگ‌ترین فولادساز شرق کشور ما را بر آن داشت تا در انتصاب مدیر عالی فولاد خراسان، نگاه کارشناسی و فنی را بر سایر دیدگاه‌ها رجحان دهیم.

وی مدیرعامل جدید این شرکت را مدیری انقلابی، متخصص و کاملا آشنا به مسایل صنعت فولاد دانست و بیان کرد: انتصاب مدیرعامل فولاد خراسان با نگاه انقلابی و تحول‌آفرینی صورت گرفته است و انتظار ما از مهندس جوانبخت، شکوفایی هر چه بیش‌تر این مجموعه و افزایش بازده و حاشیه سود این مجتمع بزرگ است.

وی خاطر نشان ساخت: سرمایه‌ی صندوق عشایر به عنوان سهامدار عمده‌ی فولاد خراسان، سرمایه‌ای بین‌نسلی است که هیچ گونه کوتاهی، تضییع و مسامحه در حق این سرمایه ملی و مردمی روا نیست.

برقراری خاطرنشان ساخت: وجهه همت صندوق در دولت سیزدهم، در مورد سرمایه‌های عمومی که در اختیار آن است، رجحان دادن «سهامداری» بر «بنگاه‌داری» است.

به‌گفته مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و‌عشایر، توسعه چتر حمایت بیمه‌ای به جامعه هدف، ارتقای سطح خدمات بیمه‌ای (نظیر بیمه تکمیلی) و مدیریت صحیح سرمایه‌ها و تقویت نگاه علمی در پیشبرد راهبردها، از اولویت‌های اصلی صندوق در دوره کنونی است.

مقام ارشد صندوق «بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و‌عشایر» پاکدستی، فسادستیزی، مردمی بودن، توسعه و کارآمدی را ملاک‌های ارزیابی مدیریت در دولت کنونی و صندوق تحت مدیریت‌ش عنوان کرد و ضمن قدردانی از زحمات مدیران عامل پیشین، برای مهندس جوانبخت و مدیران و کارکنان فولاد خراسان آرزوی توفیق روزافزون نمود.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده