تاریخ: ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۰۴:۱۹
بازدید: ۲۴۶
کد خبر: ۲۹۵۵۹۹
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

تقدیر از مدیرعامل شرکت ملی مس به عنوان «چهره نامی صنعت و اقتصاد کشور»

‌می‌متالز - دکتر علی رستمی در پنجمین اجلاس سراسری تکریم از «چهره‌های نامی صنعت و اقتصاد کشور» به عنوان «چهره نامی صنعت و اقتصاد کشور» معرفی و مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش می‌متالز به نقل از مس پرس، در این اجلاس که با حضور مسوولان عالی رتبه، نمایندگان مجلس و مدیران عامل شرکت‌های بزرگ صنعتی در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار شد با اهدای لوح و تندیس از دکتر علی رستمی تقدیر به عمل آمد.

در بخشی از متن این تقدیرنامه آمده است:

«بدینوسیله با اهدای این لوح در پنجمین اجلاس سراسری چهره‌های نامی صنعت و اقتصاد کشور از خدمات ارزشمند خدمات ارزشمند و اهتمام شایسته و ثمر بخش جنابعالی در راستای دستیابی به برنامه‌های اقتصاد مقاومتی که منجر به شکل گیری دستاورد‌های مهم و ارزشمند و زمینه ساز تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین گردید را ارج نهاده و مراتب تقدیر و سپاس خود را ابراز می‌نماییم.»

بر اساس این گزارش، در این اجلاس نام مدیران جهادی که در مسیر تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی اقداماتی را انجام داده بودند در قالب یک سند ملی و تاریخی منوط به کتیبه نام و نشان ماندگار به صورت رسمی ثبت و جاودانه شد.

یادآور می‌شود این اجلاس با هدف گردهم‌آیی اندیشمندان و خبرگان و صاحب‌نظران با حضور بالاترین مقامات مدیریت کشور و ارزیابی نقش مدیریت و کارآفرینی در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال آفرینی همچنین معرفی تازه‌ترین نوآوری‌ها در تولید ملی با دانش کارآفرینی در حضور اساتید سرشناس ملی برگزار شد.

گفتنی است پنجمین اجلاس سراسری تکریم از چهره‌های نامی صنعت و اقتصاد کشور با رویکرد رونمایی از کتیبه نام و نشان ماندگار روز سه شنبه ۱۶ اسفند ماه سال جاری برگزار شد.

منبع: مس پرس

تقدیر از مدیرعامل شرکت ملی مس به عنوان «چهره نامی صنعت و اقتصاد کشور»

عناوین برگزیده