تاریخ: ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ ، ساعت ۱۷:۴۲
بازدید: ۱۶۰
کد خبر: ۲۹۶۴۱۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
نماینده زرند و کوهبنان در مجلس خواستار شد

حقوق و مزایای کارگران صنایع و معادن بخش خصوصی و دولتی همسان‌سازی شود

‌می‌متالز - نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس خواستار همسان‌سازی حقوق و مزایای کارگران صنایع و معادن بخش خصوصی و دولتی شد.

به گزارش می‌متالز، عفت شریعتی روز ۲۶ اسفندماه در شورای اداری شهرستان زرند با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امهال وام‌های کشاورزی و بخشیدن جرائم وام‌های کشاورزان و همچنین درخواست بخشیدن وام زلزله سال ۱۳۹۶ در شهرستان زرند را داریم.

او ادامه داد: کارگران شرکت زغال سنگ بعد از ۱۵ سال کار، دیگر توان جسمی ندارند باید ضریب دو برای آن‌ها اجرا شود و نیز نیروی جوان به کار گرفته شود.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس خواستار همسان‌سازی حقوق و مزایای کارگران صنایع و معادن بخش خصوصی و بخش دولتی شد.

او با اشاره به حوادث جاده‌ای در محور‌های زرند و کوهبنان اظهار کرد: برای تکمیل زیرساخت‌ها و راه‌های مواصلاتی زرند و کوهبنان نیاز به تامین اعتبار است.

شریعتی بر لزوم تسریع در اجرای انتقال آب خلیج فارس به زرند تاکید کرد و در ادامه گفت: برای راه اندازی کارخانه کنسانتره سیریز نیاز به گازرسانی است که با راه اندازی این کارخانه زمینه اشتغال ۲۰۰۰ نفر فراهم می‌شود.

او درخواست احیاء دانشگاه زرند و جدا شدن آن از دانشگاه شهید باهنر کرمان را ارائه کرد و افزود: لازم است دانشکده پرستاری زرند توسعه یابد.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس گفت: بزرگترین معادن زغال سنگ در کوهبنان وجود دارد و تولیدات آن به دلیل سیاست‌های اشتباه وزارتخانه‌های کار و صمت کاهش یافته و باید اقدامات لازم برای احیاء و رونق آن‌ها صورت گیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)

عناوین برگزیده